کارشناس نظامی: سوخو-35 جنگنده‌های قوای مسلح اوکراین را حتی قبل از اینکه متوجه شوند منهدم می کند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУчебно-тренировочные полеты СУ-35 и МИГ-31 Западного военного округа в Тверской области
Учебно-тренировочные полеты СУ-35 и МИГ-31 Западного военного округа в Тверской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2023
عضو شوید
یوری ایگنات، سخنگوی قومندانی قوای هوایی اوکراین اعتراف کرد که جنگنده روسی سوخو-35 یکی از بهترین هواپیماهای جنگی است. یوری کنوتوف، کارشناس نظامی در رادیو اسپوتنیک در مورد این بیانیه اظهار نظر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یوری ایگنات، سخنگوی قومندانی قوای هوایی اوکراین اعتراف کرد که جنگنده روسی سوخو-35 با موشک های R-37 یکی از بهترین هواپیماهای جنگی است و تهدیدی جدی برای پیلوت‌های اوکراینی شده است.
ایگنات در مصاحبه با RBC-Ukraine گفت: "آنها (قوای هوایی روسیه) سوخو-35 دارند. و این یکی از بهترین هواپیماهای جنگی است. <…> سوخو-35، هواپیمای اساسی که ما را تهدید می کند."
به گفته وی، جنگنده روسی "از نظر تکنولوژی پیشرفته و دارای تسلیحات جدی می‌باشد."
چرا پاکستان به سلاح روسی  رو آورده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2023
قوای هوائی اوکراین: سو-35 روسی بهترین طیاره جنگی جهان است
یوری کنوتوف، کارشناس نظامی، مدیر موزیم نیروهای دفاع هوایی روسیه، در پخش رادیو اسپوتنیک، از مزایای اصلی سوخو-35 نام برد.
یوری کنوتوف گفت: "این هواپیما متعلق به نسل 4++ است، مزیت اصلی آن مانور پذیری فوق العاده است. سوخو-35 دارای ابزارهای پیشرفته ای برای شناسایی هواپیماهای دشمن و اهداف زمینی و همچنین یک سیستم تسلیحاتی است که به شما امکان می دهد هر هواپیما را در برد بسیار طولانی نابود کنید. در صورت لزوم، اگر چنین وظیفه ای برای خلبانان تعیین شده باشد، می توانید از ابزارهای شکست اهداف زمینی استفاده کنید. با توجه به توانایی های خود، سوخو-35 هواپیماهای اوکراینی را معمولاً حتی قبل از لحظه ای که خلبان جنگنده اوکراینی متوجه هواپیمای ما می شود منهدم می کند، بنابراین انفجار یک موشک برای دشمن کاملا غیرمنتظره است."
این کارشناس نظامی افزود: علاوه بر این، جنگنده سوخو-35 عملاً برای رادار نامرئی باقی می ماند.
یوری کنوتوف در پایان گفت: "به لطف استفاده از مواد کامپوزیت، این هواپیما در صفحه رادار شبیه یک جنگنده تمام عیار به نظر نمی رسد، علامت آن می تواند دشمن را گیج کند. همچنین قابل ذکر است که Su-35 خود را به خوبی در سوریه نشان داد و به هیچ وجه کمتر از F-35 و F-16 نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала