پوتین: روسیه برنامه های بزرگی برای فضای نزدیک و دور دارد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد
پوتین برای شرکت در اجلاس های سران سیکا و روسیه و آسیای مرکزی وارد آستانه شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه درباره ای برنامه ای فضای این کشور گفت: روسیه برنامه های بزرگی برای فضای نزدیک و دور دارد و چیزهای وجود دارد که باید روی آن کار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره ای برنامه ای فضای این کشور گفت: روسیه برنامه های بزرگی برای فضای نزدیک و دور دارد و چیزهای وجود دارد که باید روی آن کار کرد.
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
پوتین: سیاست نخبگان حاکم غرب اشتباه است و به مردم آنها آسیب می رساند
داریا آرسنیوا برنده دو بار المپیاد ملی فناوری نوجوانان: در سال 2021 - در رشته "فناوری برای فضا"، در سال 2022 - در رشته "فناوری و فضا" گفت، که به لطف پیروزی در این المپیاد، فضا یک قدم به او نزدیکتر شد، او در هیئتی از منطقه نووگورود که از کیهان بایکونور در قزاقستان بازدید کرد، گنجانده شد و او این فرصت را داشت که با کیهان نوردان روسی دیمیتری پتلین و سرگئی پروکوپیف دیدار کند و همچنین راه اندازی موشک سایوز MS-22 را ببیند.
پوتین با اشاره به سخنان داریا در نشست هیئت نظارت سازمان غیرانتفاعی خودمختار گفت: "خوب، من فکر می کنم منطقه ای که در حال حاضر به آن علاقه دارید، مطمئناً آینده ای برای کل بشریت و کشور ما دارد. ما از این نظر برنامه های بزرگی هم برای فضای نزدیک و هم برای فضای دور داریم. چیزی برای کار کردن وجود دارد. اینجا روسیه سرزمین فرصت ها است و باید کار کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала