پوتین: این ادعا که تنها اوکراین به مردم گرسنه ای جهان غذا می دهد دروغ است

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств
Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: این ادعا که تنها اوکراین به مردم گرسنه ای جهان غذا می دهد دروغ است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در دیدار با اعضای دولت فدراسیون روسیه گفت: این روسیه است که به امنیت غذایی جهانی کمک می کند، اظهارات مبنی بر اینکه اوکراین به گرسنگان در سراسر جهان غذا می دهد دروغ است.
Зерна пшеницы в руках - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
پوتین: روسیه آماده است تا به تامین غلات خود ادامه دهد
پوتین در نشستی با اعضای دولت این کشور گفت: "این روسیه است که کمک بزرگی به امنیت غذایی جهانی می کند. و همه انواع ادعاها مبنی بر اینکه تنهاغلات اوکراینی گرسنگان را در سراسر جهان تغذیه می کند، حدس و گمان و دروغ است".
یادآوری می کنیم، که قرارداد غلات در 18 جولای متوقف شد، روز دوشنبه فدراسیون روسیه به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل مخالفت خود را با تمدید آن اعلام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند.
پوتین بارها خاطرنشان کرده است، که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله - تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی - هرگز محقق نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала