اشتراک پوتین در نشست بریکس به شکل آنلاین

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин принимает участие в XII саммите БРИКС в режиме видеоконференции
Президент РФ Владимир Путин принимает участие в XII саммите БРИКС в режиме видеоконференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت، که رئیس جمهور روسیه از طریق آنلاین در نشست بریکس در افریقای جنوبی به طور کامل شرکت خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین درباره ای اشتراک ولادیمیر پوتین در نشست بریکس گفت: "رئیس جمهور پوتین تصمیم گرفته است در نشست بریکس در قالب تماس ویدیو کنفرانس شرکت کند. این یک مشارکت تمام عیار خواهد بود. وزیر لاوروف در خود این نشست حضور خواهد داشت".
Флаги стран-участников БРИКС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
پوتین در نشست بریکس در آفریقای جنوبی اشتراک نخواهد کرد
نشست بریکس 22 تا 24 اگوست در ژوهانسبورگ برگزار می شود. در این نشست افزون بر رهبر کشور میزبان، رهبران چین، برزیل و هند حضور خواهند داشت.
افریقای جنوبی صلاحیت دادگاه کیفری بین‌المللی را به رسمیت می‌شناسد که اتاق پیش از محاکمه آن در 17 مارچ حکم بازداشت ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه و ماریا لووا-بلوا، دادآور حقوق کودکان روسیه را صادر کرد. دادگاه آنها را از جمله به "خارج کردن کودکانی که مقامات روسیه از گلوله باران اوکراین نجات داده و از منطقه جنگی به مناطق امن منتقل کردند" متهم می کند.
بریکس برزیل، روسیه، هند، چین و افریقای جنوبی را متحد می کند. آرژانتین، ایران، اندونزیا، ترکیه، عربستان سعودی و مصر قصد دارند به این بلوک اقتصادی بپیوندند.
پیشتر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرده بود، که حکم دادگاه کیفری بین‌المللی درباره ای دستگیری رئیس‌جمهور روسیه پذیرفتنی نیست و هر حکم آن از نظر قانونی باطل و بی اعتبار است، زیرا روسیه صلاحیت این دادگاه را به رسمیت نمی‌شناسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала