ناوشکن امریکایی Thomas Hudner وارد خاورمیانه شد

© PhotoMarina russa segue cacciatorpediniere statunitense Thomas Hudner entrato nel Mar Nero
Marina russa segue cacciatorpediniere statunitense Thomas Hudner entrato nel Mar Nero - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
ناوشکن نیروی دریایی امریکا، توماس هادنر پس از عبور از کانال سوئز وارد خاورمیانه شد.
به گزارش اسپوتنیک، پیامی در این باره روز دوشنبه از سوی فرماندهی ناوگان پنجم نیروی دریایی امریکا منتشر شد مبنی بر اینکه ناوشکن توماس هادنر از نیروی دریایی امریکا پس از عبور از کانال سوئز وارد خاورمیانه شد.
این فرماندهی گفت: "ناوشکن موشک هدایت شونده توماس هادنر پس از عبور از کانال سوئز در 14 جولای به منطقه عملیاتی خاورمیانه می رسد. از ناوگان پنجم ایالات متحده در تضمین ثبات منطقه و امنیت دریایی حمایت می کند." این کشتی مجهز به موشک های زمین به هوا، موشک های ضد کشتی و اژدر است."
به گفته منابع شبکه تلویزیونی العربیه، هواپیمای تهاجمی A-10 نیروی هوایی ایالات متحده هفته گذشته بر فراز تنگه هرمز پرواز کرد، در حالی که گروهی از جنگنده های F-16 در پاسخ به ادعای تلاش های ایران برای ربودن کشتی های غیرنظامی به خلیج فارس اعزام شدند.
 ناوشکن آمریکایی وارد آبهای روسیه شد و ناگهان تغییر مسیر داد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2021
ناوشکن آمریکایی وارد آبهای روسیه شد و ناگهان تغییر مسیر داد
در 5 جولای، سرویس مطبوعاتی پنتاگون، کشتی‌های نیروی دریایی ایران را به تلاش برای توقیف دو نفتکش در تنگه هرمز متهم کرد. بعداً یک منبع خبرگزاری ایرنا در وزارت دفاع جمهوری اسلامی این پیام را تکذیب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала