دستور جدی پوتین به وزیر دفاع روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на церемонии форума "Армия-2021" и Армейских международных игр
Президент РФ Владимир Путин на церемонии форума Армия-2021 и Армейских международных игр  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2023
عضو شوید
پوتین به سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه امر کرد که پاسخ حمله بر پل کریمه را آماده کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جلسه را بعد از حمله تروریستی اوکراین به پل کریمه دایر نمود.
رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه قاطعانه به حمله تروریستی به پل کریمه که توسط رژیم کیف سازماندهی شده، پاسخ خواهد داد، وزارت دفاع در حال آماده نمودن پیشنهادات است.
این یک جنایت بی‌ معنی از نقطه نظر نظامی است که هیچ اهمیتی ندارد، زیرا پل کریمه برای مدت طولانی برای حمل و نقل نظامی مورد استفاده قرار نگرفته است. پاسخ روسیه آماده شده است، وزارت دفاع در حال آماده سازی پیشنهادات مناسب است."
Конвертоплан ZALA 421-16EV HD - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2022
پوتین دستور توسعه بازار طیاره بدون سرنشین را صادر کرد
رئیس دولت به FSB و کمیته تحقیق دستور داد تا جزئیات این حادثه را بررسی کنند.
رهبر روسیه گفت: با توجه به اینکه دومین حمله تروریستی بر روی پل کریمه در حال انجام است، منتظر پیشنهادات ویژه برای بهبود امنیت این تاسیسات حمل و نقل استراتژیک هستم.
علاوه بر این، پوتین دستور داد تا به کودک که پدر و مادرش در اثر شرایط اضطراری جان خود را از دست داده اند، کمک کنند.
رهبر روسیه گفت: من هم از رهبری این منطقه و هم از طریق مقامات فدرال می‌خواهم تمام کمک‌های لازم را به دختر مجروح، به نزدیکان او ارائه کنند و این موضوع را تحت کنترل ویژه قرار دهند.
وی همچنین خواستار حمایت از افرادی شد که به دلیل مسدود شدن پل در شرایط سختی قرار گرفتند و تصریح کرد: این امر در مورد مسافران قطارهای ریل تاخیر شده و دریوران شاهراه بزرگ نیز علمی می گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала