- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پس زدن یورش های نیروهای اوکراینی و تلفات آنها در 24 ساعت گذشته

© Photo / official site of MoD of RAАрмяно-российские совместные военные учения
Армяно-российские совместные военные учения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از پس زدن یورش های نیروهای اوکراینی در مناطق دونتسک و زاپروژیا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته در جریان روز، نیروهای مسلح اوکراین به تلاش های ناموفق برای حمله در مسیرهای دونتسک و کراسنولیمانسک ادامه دادند.
وزارت دفاع همچنین از حملات پهپادی نا موفق اوکراین درمناطق کریمه گزارش داد، در24 ساعت گذشته در منطقه کریمه 7 پهپاد توسط سامانه های ضد هوایی ساقط و همچنین 2 قایق بدون سرنشین انتحاری توسط نیرو دریایی ارتش روسیه در منطقه سواستوپل نابود شدند.
Российские военные в освобожденном Лисичанске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توقف یورش نیروهای مسلح اوکراین برای تصرف دنیپر از سوی ارتش روسیه
بنا به این گزارش، تلفات نیرو های اوکراینی در پی تلاش ناموفق به حمله در مناطق دونتسک، کراسنولیمانسکی، کوپیانسک، خرسون و زاپروژیا به بیش از 700 نفر رسید.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که، در طی مقاومت نیرو های ارتش روسیه تجهیزات نیرو های اوکراینی تعداد زیادی توپ های خود کششی، هایمرز آمریکایی ، خودرو های زرهی ارتش اوکراین نیز منهدم شدند.
به نقل از گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای ضد هوایی ارتش روسیه راکت های شلیک شده از هیمارس امریکایی و سامانه اس-200 اوکراینی نیز در مناطق مختلف عملیات ویژه در آسمان رهگیری و نابود کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала