قوای هوایی اسرائیل با هوش مصنوعی مجهز گردیده است

© iStock.com / PhonlamaiPhotoРобот-гуманоид
Робот-гуманоид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
رسانه: قوای مسلح اسرائیل از هوش مصنوعی برای حملات هوایی و دیگر عملیات های نظامی استفاده می نماید.
به گزارش اسپوتنیک، آژانس خبری بلومبرگ گزارش می دهد که نظامیان اسرائیلی از هوش مصنوعی برای پیدا کردن اهداف حملات هوایی استفاده کرده و می توانند از آن برای عملیات نظامی لوژستیکی بهره گیری نمایند.
این آژانس به نقل از مقامات رسمی بیان می کند: "فعلاً سیستم توصیه ای هوش مصنوعی که قادر به بررسی حجم بزرگی از گزارشات برای انتخاب اهداف حمله بررسی نماید، مورد استفاده قرار می گیرد".
Генеральный директор Tesla Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
ساخت یک شرکت جدید هوش مصنوعی از سوی ماسک
به اساس گزارشات این آژانس خبری، حملات هوایی آتی می توانند با کمک سیستم های هوش مصنوعیFire Factory سازماندهی شوند که برای "محاسبه مهمات، چینش اولویت ها، اهداف حملات هوایی و تعیین برنامه (حملات) مورد استفاده قرار میگیرد.
این آژانس تاکید می کند: "هرچند که هر دو سیستم تحت کنترل اپراتورهای قرار دارند که اهداف جداگانه و برنامه های حملات را بررسی و تائید می کنند، این تکنالوژی تا کنون نه در سطح بین المللی و نه در سطح دولتی جا نیافته است".
Женщина тестирует продукт виртуальной реальности во время Всемирной конференции по искусственному интеллекту в Шанхае, Китай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
چندرسانه ای
روبات ها؛ کنفرانس هوش مصنوعی در شانگهای
بنا بر گزارشات این آژانس، نظامیان اسرائیلی مدتهاست که از سیستم های هوش مصنوعی استفاده می کنند، اما در سالهای اخیر حوزه استفاده از آنها بشکل محسوسی گسترش یافته است. فعلاً این سیستم ها دربر گیرنده "یک معماری دیجیتال بزرگ هستند که برای ادغام تعداد بسیاری زیادی از تصویر ضبط شده توسط پهپادها و دوربین های نظارتی، تصاویر ماهواره ای، سیگنال های الکترونیکی، ارتباطات آنلاین و سایر گزارشات برای استفاده در اهداف نظامی، مورد بهره برداری قرار می گیرند.
پیشتر رونن بار رئیس سرویس عمومی امنیتی اسرائیل(شاباک) اعلام کرده بود که این کشور با مشارکت برخی کشورهای دیگر، مشابه "گنبد آهنین" را برای فضای مجازی تولید می نماید. "گنبد آهنین" سیستم دفاع هوا اسرائیلی است که از سال 2011 در اختیار قوای مسلح این کشور قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала