انفجار در لوهانسک + ویدیو

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Пожар на нефтебазе в Луганске
Пожар на нефтебазе в Луганске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
یکسری از انفجارها در منطقه جنوبی در پیرامون لوهانسک رخ داده است.
به گزارش اسپوتنیک، صدای انفجارهای سهمگینی در پیرامون شهر لوهانسک شنیده شد.
یک رشته انفجار نزدیکای ساعت 10:05 صبح در منطقه محله جنوبی رخ داد. گواهان نگاره هایی را در انترنت منتشر می کنند، که نشان می دهد ستون های دود سیاه بر فراز پیرامون جنوبی شهر بلند شده است.
به گفته یک کارشناس نظامی، سرهنگ/دگروال بازنشسته از نظامیان لوهانسک آندری ماروچکو، نیروهای اوکراینی ممکن است از جنگ افزارهای خوشه ای کار گرفته باشند.
در جنوب غربی شهر لوهانسک، باشندگان صدای سیستم های پدافند هوایی را شنیدند، سپس انفجارهای بسیار شبیه به انفجار مهمات خوشه ای بود، یعنی یک انفجار وجود داشت به علاوه تعداد زیادی انفجار دیگر .
من می توانم حدس بزنم که در حال حاضر این یک موشک دوربرد بود، اما دارای بخش خوشه ای.
روز پنجشنبه، داگلاس سیمز، مدیر کل عملیات ستاد مشترک، در نشست پنتاگون گفت، که اوکراین مهمات خوشه ای را نه تنها از ایالات متحده، بلکه از کشورهای دیگر نیز دریافت کرده است.
یادآوری می کنیم، که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در 7 جولای تصمیم خود را برای آغاز تحویل مهمات خوشه ای به رژیم کیف اعلام کرد.
ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که چنین تدارکاتی غیرنظامیان را به خطر می اندازد و هدف آن طولانی شدن بحران است. به گفته ارتش روسیه، نیروهای مسلح اوکراین پیش از این از مهمات خوشه ای برای گلوله باران دونباس، به ویژه دونتسک استفاده کرده اند. به گفته نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، جنرال ایگور کوناشنکوف، این نشان می دهد که وظیفه نیروهای اوکراینی کشتن حداکثر غیرنظامیان است.
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که هرگونه محموله حاوی تسلیحات برای اوکراین به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". لاوروف خاطرنشان کرد، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه گفت، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала