امریکا: اوکراین تسلیحات لازم برای تعرض مؤفقانه را ندارند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-80У в ходе демонстрационной программы военной техники в рамках Международного форума "Армия-2020"
Танки Т-80У в ходе демонстрационной программы военной техники в рамках Международного форума Армия-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
مک کال نماینده کانگرس: اوکراین سلاح های لازم برای تعرض متقابل موفق را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل مک کال (تگزاس)، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا طی مصاحبه ای گفت که اوکراین تسلیحات لازم برای موفقیت در تعرض متقابل را ندارد.
او در مصاحبه ای با CBS News گفت: "آنها (اوکراینی ها) آنچه را که برای پیروزی در این تعرض متقابل ضرور است ندارند."
مک کال خاطرنشان کرد که ایالات متحده باید یک سال پیش تسلیحاتی را که اکنون تحویل داده می شود به اوکراین تحویل می داد.
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2023
"تابوت های سیار" خبر بد قوای مسلح اوکراین از خط مقدم به زلنسکی
وی به ویژه به کمبود طیارات F-16 در قوای مسلح اوکراین، آموزش پیلوتان اوکراینی برای استفاده از آنها و همچنین عدم تصمیم گیری در مورد تامین راکت های عملیاتی - تکتیکی ATACMS اشاره کرد.
نماینده کانگرس تاکید کرد: " (اوکراینی ها به سلاح های دوربرد برای حمله به انبارها، انرژی، خطوط تدارکات لوژستیک نیاز دارند، آنها این را ندارند."
تعرض متقابل اوکراین در جهت های دونتسک جنوبی، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیه در 4 جون آغاز شد. کیف کندک های آموزش دیده توسط ناتو را مجهز به تکنالوژی غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، مستقر کرد. همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 جون اعلام کرد، دشمن در هیچ جهتی به اهداف خود نرسید.
Здание министерства иностранных дел Украины в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
وزارت دفاع اوکراین حمله سنگین روسیه به سمت کوپیانسک را تائید کرد
رسانه‌های غربی قبلاً اذعان کرده بودند که قوای اوکراین در جریان تعرض متقابل با چالش‌های زیادی روبرو بوده است. به این ترتیب روزنامه امریکایی نیویارک تایمز به نقل از کارشناسان نوشت که قوای توپچی و هوانوردی روسیه اجازه نمی دهد که کیف نیروهای خود را با دافع هوایی پوشش دهد. بعداً، این روزنامه خاطرنشان کرد که اقدامات فدراسیون روسیه "تعرض" کیف را به یک کار خسته کننده کند و خونین تبدیل کرد. و سی ان ان به نقل از دو مقام غربی و یک مقام ارشد پنتاگون خاطرنشان کرد که اقدامات تهاجمی نیروهای اوکراینی موفقیت قابل توجهی را که متحدان کیف انتظار داشتند را نشان نداد، در حالی که صلاحیت قوای روسیه بالاتر از انتظار غرب بود.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف گفت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل... در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала