- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارزیابی پیشرف عملیات ویژه از سوی پوتین

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств
Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه روند عملیات ویژه را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد که دشمن موفق نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه ای که از سوی روزنامه نگار پاول زاروبین در کانال تلگرام منتشر شد، روند عملیات ویژه را مثبت ارزیابی کرد.
رئیس دولت روسیه گفت: "نیروهای ما قهرمانانه رفتار می کنند. به طور غیرمنتظره برای دشمن، در برخی از بخش ها، آنها خودشان به حمله می روند، سودمندترین مواضع را در آنجا، آسمان خراش ها و غیره می گیرند".
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
پوتین درباره ای بکارگیری از بمب های خوشه ای از سوی کی یف: روسیه حق دارد اقدامات آینه ای انجام دهد
وی خاطرنشان کرد: همه تلاش‌های دشمن برای شکستن پدافند روسیه، از جمله با استفاده از ذخایر استراتژیک، ناموفق بود.
پوتین تاکید کرد: دشمن موفق نیست.
هنگامی که یک روزنامه نگار در مورد وظایف آینده روسیه پرسید، پوتین قول داد، که به طور جداگانه و بدون دوربین پاسخ دهد.
یادآوری می کنیم، که ضد یورش نیروهای مسلح اوکراین که به طور گسترده توسط رژیم کیف منتشر شد، در جهت‌های دونتسک جنوبی، زاپروژیا و آرتموفسک در 4 جون آغاز شد. فرماندهی اوکراین تیپ/لوا های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد فرستاد. با این حال، بیش از یک ماه است که نتوانسته اند از خطوط دفاعی روسیه بگذرند و متحمل خسارات سنگینی می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала