بازداشت هکر خطرناک اوکراینی که بیش از 10 سال از مقامات امریکایی پنهان شده بود

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Глобальная атака вируса-вымогателя поразила IT-системы компаний в нескольких странах мир
Глобальная атака вируса-вымогателя поразила IT-системы компаний в нескольких странах мир - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
یک اوکراینی که بیش از 10 سال از مقامات امریکایی پنهان شده بود در میدان‌هوایی بارسلونا بازداشت شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی سازمان های انتظامی اسپانیا می‌گوید، پولیس ملی این کشور یک شهروند اوکراینی را که بیش از 10 سال از دست مقامات امریکایی مخفی شده بود، بازداشت کرد.
بازداشت سه شنبه گذشته در فرودگاه بارسلونا صورت گرفت. این عملیات با حمایت FBI و اینترپول انجام شد. بر اساس گزارش های این سرویس مطبوعاتی، این مرد و همدستانش در سال های 2006 تا 2011، با ساخت و پخش نرم افزار های مخرب، کلاهبرداری بزرگی انجام داده اند.
این مجرم از یک شبکه پیچیده از سرورها استفاده می کرد تا کامپیوترها را آلوده کند و سپس قربانیان را مجبور می کرد برای نرم افزار ضد ویروس جعلی به او پول بدهند.
امریکا، مردم اوکراین را قربانی می کند. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
رهبر ایران: امریکا، مردم اوکراین را قربانی می کند
سخنگوی این خبرگزاری اضافه کرد که صدها هزار قربانی در سراسر جهان از دست این کلاهبردار آسیب دیده اند. کل خسارت ناشی از اقدامات غیرقانونی یک شهروند اوکراین بیش از 70 میلیون دلار تخمین زده شده است. دادگاه حکم حبس مجرم را صادر کرده.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала