پوتین نتایج موتررانی "رالی" راه ابریشم را خلاصه کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Путин посетил Международный турнир по самбо в Сочи
Владимир Путин посетил Международный турнир по самбо в Сочи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین گفت که "راه ابریشم" محکم وارد صف مسابقات موتررانی بین المللی معتبر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، سازمان‌دهندگان و میهمانان رویدادی که به مناسبت تکمیل "رالی" بین‌المللی راه ابریشم 2023 اختصاص داشت، خاطرنشان کرد که این رقابت‌ها به طور قطعی وارد تقویم مسابقات موتررانی معتبر بین‌المللی شده است. این در تلگرام مربوطه در سایت کرملین منتشر شد.
در تلگرام آمده است: "دوستان عزیز، شما را به رویداد رسمی اختصاص داده شده به تکمیل رالی راه ابریشم 2023 خوش آمد می گویم. قابل توجه است که که این مسابقات در تقویم مسابقه های معتبر موتر‌رانی بین المللی قرار گرفته است. آنها تیم های شناخته شده، پیلوت‌های برجسته و متخصصان جوان از کشورهای مختلف را گرد هم می آورند، و به ارتقاء و محبوبیت ورزش خودرو کمک می کنند. و البته، پایان رالی در قلب پایتخت روسیه، در نزدیکی دیوارهای کرملین، همیشه یک رویداد روشن و رنگارنگ است که علاقه واقعی ساکنان و مهمانان مسکو را به خود جلب می کند."
رئیس جمهور همچنین ضمن تشکر از برگزارکنندگان "جاده ابریشم" و تبریک به شرکت کنندگان و برندگان، تاکید کرد که آنها سخت ترین مسیر را از طریق خاک 13 منطقه روسیه پشت سر گذاشته اند.
Бывший член женской футбольной команды Афганистана Khalida Popal в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
اولین مربی زن در مراکش؛ از تیم کوچک تا تیم جوانان
پوتین افزود: "شما در یک مبارزه سرسختانه، پرتنش و منصفانه خود را شایسته نشان دادید. آفرین به شما! به شما موفقیت و پیروزی در قله های جدید ورزش آرزو می کنم"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала