مشاور سابق پنتاگون فاش کرد که چگونه روسیه یک کابوس برای ایالات متحده ترتیب خواهد داد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Дизельная подводная лодка "Колпино" во время генеральной репетиции военно-морского парада ко дню ВМФ в Кронштадте
Дизельная подводная лодка Колпино во время генеральной репетиции военно-морского парада ко дню ВМФ в Кронштадте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
قومندان بازنشسته نیروی زمینی ایالات متحده می‌گوید، در صورت وقوع جنگ، روسیه اقیانوس اطلس را از زیردریایی ها پر می کند و ایالات متحده را نابود می کند.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس مک گرگور، قومندان بازنشسته نیروی زمینی ایالات متحده، مشاور سابق رئیس پنتاگون در مصاحبه با ناظر سیاسی مایکل ساویج گفت، مسکو در صورت درگیری مستقیم نظامی با واشنگتن، می‌تواند یک کشتی زیردریایی هستوی را به اقیانوس اطلس بفرستد که قادر به نابودی ایالات متحده باشد.
وی افزود: "اگر جنگی را با روسیه آغاز کنیم، احمقانه‌ترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که روسیه را با سلاح هسته‌ای تهدید کنیم. روس‌ها می‌توانند اقیانوس اطلس را با زیردریایی‌های خود و همچنین اقیانوس آرام را پر کنند، جایی که نیروی دریایی چین از آنها حمایت می‌کند."
به گفته وی، از آنجایی که بخش قابل توجهی از زیردریایی‌های هسته‌ای این کشور در حال تعمیر هستند، در حال حاضر آمریکا چنین توانایی‌هایی را ندارد.
Американская атомная подводная лодка Огайо в порту города Пусан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
امریکا زیردریایی با قابلیت حمل کلاهک هسته ای به کوریایی جنوبی میفرستد
پیش از این، بلومبرگ با استناد به داده های سرویس تحقیقات کنگره گزارش داده بود که تقریباً 40 درصد از زیردریایی های تهاجمی امریکایی به دلیل تعمیرات از رده خارج شده اند که این کشور را آسیب پذیر می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала