مانور نظامی روسیه و چین در دریای جاپان برگزار می شود

© Sputnik / Vitaliy AnkovРоссийско-китайские учения "Морское взаимодействие-2015" во Владивостоке
Российско-китайские учения Морское взаимодействие-2015 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع چین: مانور‌هایی با حضور روسیه در آینده نزدیک در دریای جاپان برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع چین اعلام کرد مانور های نظامی Interaction-2023توسط چین در دریای جاپان برگزار می شود نیروهای مسلح روسیه به زودی در این مانور مشترک، شرکت خواهند کرد.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که اینتراکشن 2023 توسط منطقه شمالی فرماندهی رزمی ارتش آزادیبخش خلق چین در بخش مرکزی دریای جاپان سازماندهی شده است. بر اساس برنامه همکاری سالانه بین نیروهای مسلح روسیه و چین، ارتش روسیه به زودی نیروی دریایی و هوایی را برای مشارکت در شمال اعزام خواهد کرد.
به گفته این وزارتخانه، موضوع این مانور ها "حفظ امنیت خطوط راهبردی دریایی" و هدف از این مانورها افزایش سطح تعامل استراتژیک بین نیروهای مسلح چین و روسیه، تقویت توانایی حفظ صلح و ثبات منطقه ای و پاسخ به چالش های مختلف امنیتی مشترک است.
تلویزیون مرکزی چین نیز به نوبه خود گزارش داد که صبح امروز یک گروه متشکل از پنج کشتی از نیروی دریایی ارتش آزادیبخش جمهوری خلق چین PLA شامل ناوشکن‌های Qiqihar و Guiyang، ناوچه‌های Rizhao و "Zaozhuang" و همچنین کشتی تدارکاتی "Taihu" بودند.
تانک T-90C روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
کلوپ ویدیو
مانور نظامی مشترک بلاروس و روسیه + ویدیو
روسیه و چین به طور منظم تمرینات مشترکی را برگزار می کنند.
در اواسط ماه مارچ، هر دو طرف از تعمیق مشارکت همه جانبه و همکاری استراتژیک خبر دادند. همانطور که در وزارت دفاع چین تاکید شد، PLA آماده است تا با ارتش روسیه برای تقویت بیشتر هماهنگی و ارتباطات استراتژیک و حمایت مشترک از امنیت منطقه ای و بین المللی تلاش کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала