تحلیلگر سابق سیا آخرین امید زلنسکی را نابود کرد

© AP PhotoПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2023
عضو شوید
جانسون تحلیلگر سابق سیا: مشارکت مستقیم کشورهای غربی در درگیری رژیم کی یف را نجات نخواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب گفت: مداخله غرب در درگیری اوکراین، رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی و رژیم کی یف او را از قدرت ارتش روسیه نجات نخواهد داد.
این کارشناس گفت: ارتش تعریف خاص خود را از شکست دارد. اگر حمله کنید و نتوانید خط دفاعی دشمن را بشکنید و در حین دفاع مجبور به عقب نشینی شوید، با این تعریف نیروهای مسلح اوکراین اکنون یک ارتش شکست خورده هستند. تنها یک گزینه باقی مانده است، مداخله یک کشور خارجی، به عنوان مثال، پولند، اما این نتیجه را تغییر نخواهد داد.
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین در وضعیت بسیار دشواری قرار دارند و رهبر اوکراین همچنان به مشارکت ناتو یا نیروهای هر کشور همسایه به طور مستقیم در میدان نبرد امیدوار است. اما این کمکی نخواهد کرد، زیرا ارتش روسیه، به گفته این کارشناس، از نظر تعداد سربازان و قدرت آتش به طور قابل توجهی از نیروهای مسلح اتحاد بیشتر است.
Президент Украины Владимир Зеленский на саммите НАТО в Вильнюсе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
زلنسکی بعد از استفاده دور انداخته شد
جانسون خلاصه کرد: "اگر درگیری تشدید شود، به احتمال زیاد، پولندی‌ها، لتونی‌ها و لیتوانیایی‌ها در بادی بگ قرار خواهند گرفت".
پیش از این، سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون، گفته بود که اشغال مناطق غربی اوکراین توسط پولند به ضدحمله گسترده ارتش روسیه منجر خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала