پوتین: پیش نویس توافقنامه استانبول بین روسیه و اوکراین پذیرفتنی بود

© POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств
Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: پیش نویس توافق روسیه و اوکراین که در استانبول تهیه شد، پذیرفتنی بود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که پیش نویس توافقنامه بین روسیه و اوکراین که در استانبول تهیه شد، حاوی مقرراتی در مورد تضمین های امنیتی برای کیف بود و به طور کلی پذیرفتنی بود.
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
پوتین: روسیه مخالف گفت و گو درباره ای تضمین های امنیتی اوکراین نیست
او گفت: "پیش نویس توافقنامه روسیه و اوکراین که در استانبول تهیه و سپس توسط رژیم اوکراین به سطل زباله انداخته شد، مسائل مربوط به تضمین امنیت اوکراین را با جزئیات کامل بیان می کرد. ما هنوز باید بررسی می‌کردیم که آیا با همه آنچه در آنجا گفته شد موافق بودیم یا خیر، اما در کل فکر می‌کنم این سند قابل قبول بود".
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین در ماه جون پیش نویس معاهده استانبول را که در بهار 2022 درباره بی طرفی دائمی و تضمین های امنیتی اوکراین تهیه شده بود، به یک هیئت افریقایی ارائه کرد. در آن، همانطور که رئیس جمهور فدراسیون روسیه اظهار داشت، همه چیز مشخص شده است: از تعداد نیروهای مسلح گرفته تا واحدهای تجهیزات نظامی و پرسنل. رهبر روسیه سپس یادآور شد، که پس از بیرون شدن نیروهای فدراسیون روسیه از کیف، مقامات اوکراین این توافق را کنار گذاشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала