نیروهای هوایی روسیه دومین دسته از جنگنده‌های نسل جدید سوخو-35 را دریافت کردند + ویدیو

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر Самолет Су-35С на Международном военно-техническом форуме "Армия-2019" в конгрессно-выставочном центре "Патриот"
Самолет Су-35С на Международном военно-техническом форуме Армия-2019 в конгрессно-выставочном центре Патриот - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
عضو شوید
روستک از انتقال دومین نسل از جنگنده های جدید Su-35S در یک سال به نیروی هوایی روسیه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه از شرکت دولتی روستک دومین دسته از جنگنده های چند منظوره "سوخو-35 اس" جدید را در یک سال دریافت کرد.
در بیانیه مطبوعاتی آمده است: "شرکت اتحادیه هواپیما سازی هوانوردی کامساکولسک به نام گاگارین و "روستک" دومین دسته از جنگنده های چند منظوره جدید "سوخو-35 اس" را در سال جاری ساخته و به وزارت دفاع روسیه تحویل دادند."
تعداد جنگنده های منتقل شده مشخص نشده است.
این نیروها اولین دسته جنگنده های "سوخو-35 اس" را در ماه جون از تولید کنندگان دریافت کردند. وزارت صنعت و تجارت اعلام کرد که تمامی جنگنده ها تست‌های کارخانه‌ای را پشت سر گذاشتند و هر مدل در حالت های مختلف عملیاتی در هوا آزمایش شد.
قابل یادآوری است که ولادیمیر آرتیاکوف، معاون اول مدیر عمومی شرکت دولتی این هفته گفت، تولید جنگنده‌ های Su-34 و Su-35 برای نیازهای عملیات نظامی در اوکراین دو برابر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала