سخنرانی پوتین درباره ای حاکمیت فناوری روسیه

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه درباره ای حاکمیت فناوری روسیه امروز سخنرانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در نشست عمومی مجمع فناوری آینده "جهان کوانتومی. محاسبات و ارتباطات" امروز پنجشنبه سخنرانی کرد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که نخبگان حاکم برخی کشورها محاصره فناوری روسیه را سازماندهی کرده اند، اما این کشور تسلیم نمی شود و به راه خود به جلو ادامه می دهد.
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
پوتین: برخی کشورها محاصره فناوری روسیه را به راه انداخته اند
او گفت: "مخالفان ما امیدوار بودند که ما عقب نشینی کنیم، تسلیم شویم، اما این اتفاق نمی افتد، همانطور که اغلب در چنین مواردی می گوییم: روسیه تنها به جلو حرکت می کند، افزون بر این، به روش خود، نه اینکه خود را از کسی منزوی کند. ما به چالش های بیرونی تنها با تقویت کیفیت و کارایی کار، با گسترش آزادی پاسخ می دهیم".
به گفته رئیس دولت روسیه، وابستگی به فناوری های خارجی تهدیدی جدی برای امنیت ملی است، منجر به تضعیف و از دست دادن حاکمیت می شود.
وی خاطرنشان کرد، که روسیه پس از اینکه برخی از شریک های خارجی "درهای این کشور را محکم بسته اند" به نتیجه گیری رسیده و درس هایی گرفته است.
یادآوری می کنیم، که کشورهای اروپایی و امریکا پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در 24 فیبروری 2022 تحریم های شدیدی را در برابر روسیه وضع کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала