زلنسکی در هشت دقیقه سخنرانی اش 47 بار از کشورهای غربی سپاسگزاری کرد + ویدیو

© AP Photo / Matthias SchraderПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین از همه متحدان اوکراین برای کمک آنها در هشت دقیقه 47 بار سپاسگزاری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین یک پیام ویدیویی هشت دقیقه ای ضبط کرد، که در آن از کشورهای غربی برای کمک به اوکراین سپاسگزاری کرد.
زلنسکی در ویدئویی که در کانال تلگرام منتشر شده است، گفت: "من از جو بایدن رئیس جمهور امریکا و همه ای امریکا سپاسگزاری می کنم. از لیتوانیا برای سازماندهی این نشست سپاسگزاری می کنم. از فرانسه و آقای رئیس جمهور ماکرون، از اولاف شولتس نخست وزیر آلمان سپاسگزاری می کنم".
در این سخنرانی که در آن زلنسکی 47 بار "سپاسگزاری" کرد، از ایتالیا، کانادا، لهستان، ترکیه، پرتگال، سویدن، رومانیا، یونان، مونته نگرو، اسپانیا، بلغارستان، لتونیا، استونیا، لوکزامبورگ، جمهوری چک، آلبانی، بلجیم، مقدونیه شمالی، فنلند و دیگر کشورها و سازمان‌ها نیز ذکر شدند.
یادآوری می کنیم، که روز پیش، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا گفت، که اوکراین باید بیشتر از کمک های غرب سپاسگزار باشد. زلنسکی در پاسخ گفت، که می تواند "هر روز صبح" از وزیر بریتانیا سپاسگزاری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала