خاموشی رسانه های امریکایی در مورد شکست ضد حمله کی‌یف

© AFP 2023 / Philippe HuguenВыборка газет с обложками про теракты в аэропорту Завентем в Бельгии
Выборка газет с обложками про теракты в аэропорту Завентем в Бельгии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
عضو شوید
هرش، روزنامه‌نگار و برنده جایزه پولیتزر می‌گوید ضدحمله کیف شکست خورد، گزارش‌های مربوط به آن از صفحات اول ناپدید شد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته سیمور هرش، روزنامه‌نگار برنده جایزه پولیتزر، خوانندگان دقیق روزنامه‌های امریکایی می‌توانند حدس بزنند، ضد حمله اوکراین شکست خورده است، زیرا گزارش‌های مربوط به آن از صفحات اول ناپدید شده است.
هرش در مقاله ای در مورد پلتفرم "ساب‌استک" نوشت: "خوانندگان باهوش واشنگتن پست و نیویورک تایمز ممکن است حدس بزنند که ضد حمله کنونی در اوکراین شکست خورده است، زیرا گزارش های موفقیت یا عدم موفقیت آن تا حد زیادی از صفحات اول در هفته های اخیر ناپدید شده است."
پیش از این، هرش گفته بود که حمله متقابل نیروهای مسلح اوکراین پیامدهای منفی هم برای خود اوکراین و هم برای ایالات متحده به نمایندگی از دولت جو بایدن و بلوک ناتو خواهد داشت. وی همچنین تاکید کرد که فاصله زیادی بین ارزیابی‌های جامعه اطلاعاتی امریکا از وضعیت اوکراین و اظهارات کاخ سفید و وزارت خارجه در این زمینه وجود دارد. وی همچنین از روزنامه نگاران امریکایی انتقاد کرد و خاطرنشان کرد که وقتی درباره وضعیت اوکراین می نویسند، بر معلومات مقامات وزارت خارجه و کاخ سفید تکیه می کنند که نمی توانند فاجعه واقعی را که بر سر حمله اوکراین آمده است ببینند.
امریکا، مردم اوکراین را قربانی می کند. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
رهبر ایران: امریکا، مردم اوکراین را قربانی می کند
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنو دونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف گروه‌های آموزش دیده توسط ناتو را مجهز به فناوری غربی، از جمله تانک های معروف لئوپارد، مستقر کرد.
همانطور که سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در 11 جولای اعلام کرد، دشمن در هیچ جهتی به اهداف خود نرسید و تلفات وی از 26000 سرباز، 1244 تانک و هزاران تجهیزات دیگر، 21 هواپیما و 6 هلیکوپتر فراتر رفت. در میان کشته شدگان 17 تانک لئوپارد، 5 تانک چرخدار AMX فرانسوی و 12 وسایط نقلیه رزمی پیاده نظام بردلی امریکایی، 43 هویتزر M777 و 46 اسلحه خودکششی از پولند، ایالات متحده امریکا و فرانسه نابود شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала