گروه واگنر بیش از 2000 واحد تجهیزات نظامی را به نیروهای مسلح روسیه تحویل داد + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از تحویلی بیش از 2000 واحد تجهیزات نظامی و جنگ افزارهای گوناگون از گروه واگنر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد، که گروه واگنر بیش از 2000 واحد تجهیزات نظامی از جمله صدها سلاح سنگین را به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده است.
در این پیام آمده است: "بیش از 2000 قطعه تجهیزات و سلاح منتقل شده است. از جمله صدها سلاح سنگین: تانک های T-90، T-80، T-72B3، سیستم های موشکی پرتاب چندگانه "گراد"، "اورگان"، موشک های ضد هوایی و سیستم های تفنگ "شل"، پایه های توپخانه خودکششی 2S1 "گوازدیکا" 122 میلی‌متری، 2S3 "اقاقیا" 152 میلی‌متری، 2S5 "سنبل" 152 میلی‌متری، 2S4 "لاله" 240 میلی‌متری، هویتزر و توپ‌های ضدتانک، سامانه‌های خمپاره‌انداز، تراکتورهای زرهی چند منظوره، نفربرهای زرهی، مانند و همچنین تجهیزات خودرو و سلاح های سبک از گروه واگنر تحویل گرفته شده است".
Бойцы группы Вагнер в Артемовске (Бахмуте) в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
بیرون شدن نیروهای "واگنر" از قلمرو منطقه ورونژ
در این پیام همچنان آمده است: "بیش از 2500 تن انواع مهمات و حدود 20000 قبضه سلاح سبک نیز دریافت شد. خاطرنشان می شود که وسایل نقلیه سنگین ردیابی، پایه های توپخانه خودکششی با ظرفیت بالا و تانک ها برای جلوگیری از آسیب به جاده های آسفالته توسط تراکتورهای چرخدار روی ترال به پایگاه های میدانی آورده می شوند".
وزارت دفاع روسیه افزوده است، که نیروهای مسلح روسیه در حال تکمیل پذیرش تجهیزات نظامی از واحدهای گروه واگنر و ارسال آن به مناطق عقب برای نگهداری و آماده سازی برای استفاده هستند.
وزارت دفاع روسیه گفت: "تمام تجهیزات و تسلیحات به مناطق عقب تحویل داده می‌شود، جایی که واحدهای تعمیر و ترمیم نیروهای مسلح فدراسیون روسیه تعمیر و نگهداری و آماده‌سازی را برای استفاده مورد نظر خود انجام می‌دهند".
یادآوری می کنیم، که در شب 24 جون، نیروهای واگنر مقر منطقه نظامی جنوبی در روستوف-نا-دانو را تصرف کردند. این امر پس از سخنان ایفگنی پریگوژین مبنی بر اینکه نیروهای مسلح روسیه گفته می شود، یورش موشکی به اردوگاه های واگنر انجام داده اند، اتفاق افتاد، اگرچه این امراز سوی وزارت دفاع و سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه رد شد.
شورش مسلحانه به لطف گفت و گوهای دشوار، که از سوی الکساندر لوکاشنکو رهبر بلاروس در توافق با ولادیمیر پوتین، در جریان روز 24 جون رهبری می شد، متوقف شد. در نتیجه: پریگوژین موافقت کرد، که به بلاروس برود، برخی از مبارزانی که در شورش شرکت نکرده بودند، پیشنهاد کردند با وزارت دفاع قرارداد امضا کنند. بقیه "واگنری ها" از سوی کسی تعقیب نخواهند شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала