واکنش روسیه به ضمانت امنیتی برای اوکراین

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Цветы на фоне Кремля
Цветы на фоне Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
عضو شوید
دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: ارائه هرگونه تضمین امنیتی به اوکراین بسیار اشتباه و بسیار خطرناک است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت: ارائه هرگونه تضمین امنیتی به اوکراین بسیار اشتباه و بسیار خطرناک است، آنها امنیت روسیه را تهدید می کنند.
پسکوف به خبرنگاران گفت: ما این را بسیار اشتباه و بالقوه بسیار خطرناک می دانیم. زیرا این کشورها با ارائه هر نوع تضمین امنیتی به اوکراین، در واقع اصل بین المللی تقسیم ناپذیری امنیت را نادیده می گیرند. یعنی با ارائه تضمین های امنیتی به اوکراین، امنیت فدراسیون روسیه را زیر پای می کنند و این غیر ممکن است. این در میان مدت، دراز مدت و حتی در کوتاه مدت مملو از پیامدهای بسیار بسیار منفی است."
Крест монастырского комплекса Киево-Печерской лавры на фоне украинского государственного флага и монумента Родина-мать в Киеве. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2023
گروه 7 امروز ضمانت های امنیتی برای اوکراین را اعلام می کنند
همچنین ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود گفت: قیمت تضمین های کشورهای G7 مشخص است: این سرزمین اوکراین است که توسط سلاح های غربی از اوکراین پاکسازی شده است.
پیش از این، الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین گفته بود که نگران تضمین های امنیتی است که G7 قرار است ارائه دهد و می خواهد قیمت این وعده ها را بداند.
زاخارووا نوشت: "این فقط طنز اودسا است. قیمت آن مشخص است - قلمرو اوکراین که توسط سلاح های غربی از اوکراینی ها پاک شده است. دقیقاً مردم به همان میزانی که برای خدمت به نیروهای ناتو لازم است باقی مانده اند."
او افزود: "نیازی به دزدیدن کسی برای کار اجباری در غرب اروپا نیست، آنها خودشان به آنجا آمدند."
یادآوری میشود که آماندا اسلوات، مدیر ارشد اروپا در شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت که رهبران گروه 7 امروز تعهدات امنیتی بلندمدت خود را امروز چهارشنیه 12 جولای 2023، در قبال اوکراین اعلام خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала