"یکشنبه قصاص" اعتراضات پولندی‌ها در مورد حمایت اوکرین

© iStock.com / VelishchukПольский флаг в центре Варшавы
Польский флаг в центре Варшавы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عضو شوید
مجله پولندی می‌نویسد، در ورشو ، در مقابل سفارت اوکراین ، تظاهرات "یکشنبه قصاص" برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، مجله به عنوان به پولند فکر کنید (Myśl Polska) می نویسد، 9 جولای در ورشو تظاهرات علیه حمایت از اوکراین به نام "یکشنبه قصاص" برگزار شد.
این مجله می‌نویسد: "9 جولای چند صد نفر در مقابل سفارت اوکراین در ورشو به عنوان بخشی از برنامه "یکشنبه قصاص" اوکراینی‌ها تجمع کردند. این اقدام توسط حزب جبهه کریستوف کیشلوفسکی سازماندهی شده بود."
در طی این اقدام، شرکت کنندگان یاد و خاطره پولندی هایی را که به دست ارتش شورشی اوکراین (OUN-UPA - سازمان ممنوعه در روسیه) در جریان قتل عام ولین کشته شدند، گرامی داشتند. به یاد قربانیان باندرا، پولندی‌ها کفش های خود را مقابل ساختمان سفارت گذاشتند.
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
خبر غم‌انگیز امریکا برای اوکراین در مورد تسلیحات
برگزارکننده این راهپیمایی به مجله گفت که معترضان به ارسال سلاح به کیف از طریق پولند و حمایت اوکراین نیز اعتراض دارند. معترضان یک سفته نمادین با مبلغ مشخص 75 میلیارد یورو به سفارت فرستادند - به گفته آنها دقیقاً چقدر کی‌یف به دلایل مختلف به ورشو قرضدار است.
در این مطلب آمده است که گروهی از تحریک‌کنندگان متجاوز اوکراینی تلاش کردند تا تجمع را مختل کنند، که به گفته نویسنده، فعالیت‌های آنها "به طور واضح توسط سفارت هماهنگ شده بود." با این وجود، مخالفان این اقدام نتوانستند آن را متوقف کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала