کارشناس: غرب جامعه خود را برای "جنگ داغ" با روسیه آماده می کند

© Photo / Press service of the President of Ukraine /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие стран НАТО на параде в честь Дня независимости в Киеве
Военнослужащие стран НАТО на параде в честь Дня независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
عضو شوید
کارشناس گوسف: غرب جامعه را برای این واقعیت آماده می کند که می توان از هر سلاحی در اوکراین استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اظهارات آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در ایالات متحده در مورد آمادگی جامعه امریکا برای تصمیمات ضد روسی نشست ناتو توسط دکتر الکساندر گوسف، دکتر علوم سیاسی در رادیو اسپوتنیک توضیح داده شد.
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در امریکا گفت که واشنگتن در حال آماده سازی افکار عمومی امریکا برای تصویب هرگونه تصمیم ضد روسی است که در نشست آتی ناتو اتخاذ خواهد شد. به گفته این دیپلمات، در رویارویی کشورهای ائتلاف آتلانتیک شمالی و روسیه، وضعیت در حال لغزش به سمت نامطلوب ترین سناریو است.
آنتونوف گفت: "در آستانه اجلاس سران ناتو، فضا در حوزه اطلاعاتی امریکا به حداکثر متشنج شد. همه چیز در حال انجام است تا افکار عمومی محلی برای تصویب هرگونه تصمیم ضد روسی که در روزهای آینده در ویلنیوس اتخاذ خواهد شد، آماده شود. <...> وضعیت همچنان به سمت نامطلوب ترین نتیجه در رویارویی بین فدراسیون روسیه و کشورهای اتحاد پیش می رود."
در پخش رادیو اسپوتنیک، دکترای علوم سیاسی، پروفسور الکساندر گوسف در مورد این وضعیت اظهار نظر کرد.
وزارت دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2023
بیشترین اجیران مسلح خارجی در اوکراین از کدام کشور ها می‌باشد؟
پیروزی بر روسیه برای جامعه غربی به رهبری آمریکا مانند اکسیر جوانی است. اگر ایالات متحده در این مبارزه، این جنگ پیروز شود، به این معنی است که اکسیر جوانی کار کرده است - این چنین برداشت می شود. اما روسیه تحمل خواهد کرد، زیرا چیزهای زیادی در خطر است. جامعه غربی، البته، جمعیت خود را برای این کار آماده می کند - برای این نبرد نسبتاً جدی و داغ. همه چیز در خطر است و در طول سال 2023 تصمیم گیری خواهد شد، زیرا ذخایر غرب به طور کلی تضعیف شده است، منظورم ذخایر انسانی است، زیرا غرب به دست اوکراینی ها می جنگد. ... خود غرب نمی خواهد وارد جنگ شود و این موضوع در نشست سران ناتو مورد بحث قرار خواهد گرفت.
الکساندر گوسف گفت: "آنها جامعه خود را برای این واقعیت آماده می کنند که واقعاً می توانند از هر سیستم تسلیحاتی در اوکراین استفاده کنند. زیرا اوکراین در حال شکست است، به این معنی که غرب جمعی به رهبری ایالات متحده در حال شکست است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала