گروه طالبان به فرماندهانش در 34 ولایت افغانستان: داعش درحال تدارک یورش بر بزرگان ما است

© The Ministry of Interior of the Taliban groupگروه طالبان به فرماندهانش در 34 ولایت افغانستان: داعش درحال تدارک یورش بر بزرگان ما است
گروه طالبان به فرماندهانش در 34 ولایت افغانستان: داعش درحال تدارک یورش بر بزرگان ما است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2023
عضو شوید
رئیس اداره پلان عملیاتی وزارت داخله طالبان به فرماندهانش در 34 ولایت هشدار داده است، که داعش در حال تدارک یورش به طالبانی است که از حج باز می گردند.
به گزارش اسپوتنیک، نامه ای به تاریخ 09.07 با امضای عبدالباری سیف الله، رئیس اداره پلان عملیاتی وزارت داخله طالبان* که چنین اطلاعاتی را ارائه می کند، برای فرماندهان پولیس در 34 ولایت کشور ارسال شد.
در این نامه آمده است، که جنگجویان گروه تروریستی داعش قصد دارند بمب گذاران انتحاری و بمب های دست ساز را در مکان های بروبار قرار دهند.
 معاون والی بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2023
داعش مسئولیت انفجار بر معاون والی گروه طالبان در بدخشان را به دوش گرفت
این اداره افزوده است: "هدف اصلی داعش کشتن فرمانداران، افراد با نفوذ، کارمندان ملکی و نظامی هستند که اکنون به طور دسته جمعی از عربستان سعودی بازگشته اند".
در حالی که بیش از 90 درصد مردم افغانستان با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند، امسال یک جمعی زیادی از جنگجویان گروه طالبان برای مراسم حج به عربستان سعودی رفته اند.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان در حالی به فرماندهانش در 34 ولایت افغانستان از یورش انتحاری گروه داعش خبر می دهد، که خود این گروه در جریان بیش از 20 سال صدها یورش انتحاری انجام داده و هزاران تن را به کام مرگ روان کرده اند و هم اکنون هم چندین کندک انتحاری دارند و پس از چیرگی شان بر افغانستان با افتخار از انتحاریان خود یاد می کنند و خانواده های شان را همیشه کمک می کنند.
* این سازمان به دلیل فعالیت های تروریستی تحت تحریم های سازمان ملل است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала