- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

انفجار سهمگین خودروهای زرهی نیروهای اوکراینی بر روی ماین + ویدیو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع ویدیویی از انفجار مهیب خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین بر روی ماین را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت: نزدیک به هفت خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین در جریان یورش از سوی ماین ها منفجر شدند.
بر پایه ای ویدئویی که روز یکشنبه از سوی وزارت دفاع روسیه منتشر شد، نزدیک به هفت خودروی زرهی نیروهای مسلح اوکراین، از جمله تانک‌ها و خودروهای زرهی غربی کلاس MRAP، در یکی از قسمت‌های ضد حمله اوکراین بر اثر مین منفجر شدند.
این وزارت فیلمی را از یک پهپاد شناسایی نشان داد، که از پیشروی گروه زرهی نیروهای مسلح اوکراین به سوی سنگرهای روسیه و سپس انفجار حداقل پنج خودرو در میدان های ماین روسیه، در حالی که حداقل دو خودروی دیگر در چارچوب قرار دارند، ضبط می کند، که پیش از این آسیب دیده اند که احتمالاً آنها نیز به ماین برخورد کرده است.
در این ویدیو دیده می شود: "وزارت دفاع تصاویری از نابود کردن خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین، از جمله خودروهای تامین شده توسط غرب، در جریان تلاش‌های ضد تهاجمی ناموفق رژیم کیف منتشر کرده است. در این ویدئو، انفجار ماین و انهدام حداقل 10 قطعه تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین، از جمله تجهیزات تولید غرب، توسط توپخانه روسی مشاهده می شود".
یادآوری می کنیم، که یورش اوکراین در مسیرهای یوژنو-دونتسک، زاپروژیا، آرتموفسک در 4 جون آغاز شد، در حالی که حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپروژیا متمرکز بود. کیف تیپ/لوا های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی از جمله تانک های لئوپارد را به نبرد روان کرده است و پس از آن ویدیویی سوختن تانک های اوکراینی ساخت آلمان پس از آن طنین بزرگی را ایجاد کرد.
همانطور که سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه در 3 جولای اعلام کرد، در طول ماه حملات ناموفق، نیروهای مسلح اوکراین 18 هواپیما و بالگرد و 920 خودروی زرهی، از جمله 16 تانک لئوپارد را از دست دادند - "تقریبا 100٪ از تانک های این نوع توسط لهستان و پرتگال تامین می شود. شایگو افزود: دشمن در هیچ یک از مسیرها به اهداف خود نرسید، در حالی که رهبری اوکراین با اصرار غرب خواستار ادامه حمله بدون توجه به تلفات است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала