چرا تل آویو به اوکراین سلاح نمی فروشد؟

© Sputnik / Viktor AntonyukСнаряды в бронетранспортере БТР 4Е, оставленном Вооруженными силами Украины в Купянске
Снаряды в бронетранспортере БТР 4Е, оставленном Вооруженными силами Украины в Купянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2023
عضو شوید
سفیر اسرائیل توضیح می دهد که چرا تل آویو به اوکراین سلاح نمی فروشد.
به گزارش اسپوتنیک، مایکل برادسکی، سفیر اسرائیل در اوکراین گفت: اسرائیل به نیروهای مسلح اوکراین تسلیحات منتقل نمی کند، زیرا خود عملیات نظامی انجام می دهد.
"
او می گوید: من می خواهم به دو نکته اشاره کنم، اول، با توجه به ویژگی ها و نگرانی های اسرائیل در رابطه با امنیت خود ما، بحث در مورد همکاری نظامی در حوزه عمومی را اشتباه می دانم... نکته دوم: اگر در مورد کمک به اوکراین صحبت می کنیم، سپس اسرائیل در حال حاضر فعالانه درگیر انتقال یک سیستم هشدار اولیه به اوکراین است که امیدوارم در آینده نزدیک کارساز باشد.
وی همچنین به این واقعیت توجه کرد که 99 درصد از کشورهایی که به اوکراین تسلیحات می‌دهند، اعضای ناتو هستند که در حال جنگ نیستند.
برادسکی می گوید: "اسرائیل کشوری است که در حال جنگ است و همین دیروز عملیات دیگری برای نابودی زیرساخت ها (تروریست ها) در شهر جنین به پایان رسید.
وی تاکید کرد که اعضای ناتو که توسط معاهده امنیت جمعی محافظت می‌شوند، بنابراین برخورد با اسرائیل با همان معیارهایی که اوکراین با کشورهای ناتو برخورد می‌کند اشتباه است.
علاوه بر این، سفیر وضعیتی را که براساس قطعنامه های سازمان ملل تل آویو، در اکثر موارد به حمایت از "ضد اسرائیل" رأی می دهد، "غیر طبیعی" خواند.
Действия израильских войск в секторе Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2023
ارتش اسرائیل از جنین عقب نشینی کرد
این دیپلمات گفت: "اگر اوکراین اسرائیل را یک کشور دوست می‌داند و با درخواست‌ها به آن رسیدگی می‌کند، پس کشور شما باید از کشور من در مورد مسائلی که برای ما مهم است حمایت کند، همانطور که اسرائیل با اوکراین در مورد مسائلی که برای شما حیاتی است، حمایت می‌کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала