کلوپ ویدیو

مزدوران خارجی در خیابان های اوکراین قدم می زنند + ویدیو

© REUTERSИностранные наемники во Львове, Украина
Иностранные наемники во Львове, Украина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2023
عضو شوید
لبدوف، هماهنگ کننده فعالیت های زیر زمینی منطقه نیکولایفسکی می گوید مزدوران خارجی آشکارا در شهرهای اوکراین قدم می زنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدوف، هماهنگ کننده فعالیت های زیرزمینی نیکولایفسکی گفت: مزدوران خارجی آشکارا در شهرهای اوکراین قدم می زنند.
او عکسی از دو مرد سیاهپوست با لباس استتار در یک مکان عمومی در یکی از شهرهای اوکراین به آژانس نشان داد. یکی از آنها دارای یک نشان بازو که به وضوح به شکل پرچم اوکراین در آستین را داشت، به چشم می خورد. مکان دقیق این تصویر و حتی شهر به دلایل ایمنی فردی که این عکس را گرفته است، اعلام نشده است. به همین دلیل، اسپوتنیک هنگام انتشار برخی از جزئیات را پنهان کرد.
منبع گفت: "اخیراً داده‌های مخفی زیادی منتشر شده است که نشان می‌دهد مزدوران خارجی که دیگر از هیچ‌کس خجالت نمی‌کشند، آزادانه در شهرهای اوکراین و در تأسیسات زیرساختی چکر می‌زنند. در این عکس، افرادی را می‌بینیم که ظاهراً چهره اسلاو (اوکراینی) ندارند، اما دارای نشان اوکراین هستند.
در روزهای اخیر، رسانه های خارجی مطالبی را درباره مزدوران امریکایی، فرانسه و بریتانیایی منتشر کرده اند که در کنار نیروهای مسلح اوکراین می جنگند. نشریات همچنین از مرگ آنها صحبت کردند.
Истребитель-бомбардировщик Су-34 во время этапа международного конкурса выучки летных экипажей Авиадартс-2021 в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
یورش سو-34 به مزدوران خارجی در منطقه خارکف
وزارت دفاع روسیه مرتباً از انهدام مزدوران در نتیجه حملات به محل استقرار آنها گزارش می دهد. یکی از آخرین حمله ها حمله به محل استقرار مزدوران و خودروهای زرهی در لووف بود. به گفته منبع اسپوتنیک، مواضع نیروهای اوکراینی مورد اصابت قرار گرفتند که حدود 800 مزدور خارجی و نظامیان اوکراینی مستقر بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала