کلوپ ویدیو

طی شورش در جشنواره اریتره در گیسن آلمان 22 پولیس زخمی شدند + ویدیو

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر Посетители на смотровой площадке Рейхстага
Посетители на смотровой площадке Рейхстага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2023
عضو شوید
شنبه 8 جولای سال 2023 در شهر گیسن آلمان درگیری های دسته جمعی بین شرکت کنندگان بی نظم و نیروهای انتظامی رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه 8 جولای سال 2023 در شهر گیسن آلمان درگیری های دسته جمعی بین شرکت کنندگان بی نظم و نیروهای انتظامی رخ داد. دلیل این درگیری جشنواره جنجالی اریتره بود که دوازده سال است که هر ساله در این شهر برگزار می شود.
به گزارش روزنامه بیلد، این مراسم با حضور نمایندگان عالی رتبه رژیم نظامی اریتره و گروه های موسیقی برگزار می شود و جشن می گیرند. سازمان‌دهندگان وفادار به رژیم، این جشنواره را در سراسر اروپا تبلیغ می‌کنند، تا حدی به این دلیل که اریتره‌ای‌هایی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کنند و درآمدهای ارزی رژیم داخلی را تأمین می‌کنند.
پولیس در معرض حملات گسترده قرار گرفت
سخنگوی پولیس گفت: "پولیس ها هدف حملات دسته جمعی قرار گرفتند، تظاهرکنندگان به سمت آنها سنگ، بطری و بمب های دودزا پرتاب کردند. به گفته وی، ماموران انتظامی از باتوم، گاز اشک آور و ماشین آب پاش استفاده کردند."
پولیس حداقل 60 نفر را بازداشت کرد. در ابتدا مشخص نبود که درگیری بین نیروهای نظم و قانون با بازدیدکنندگان جشنواره یا مخالفان آن رخ داده است. بیش از هزار نیروی پولیس در حالت آماده باش بودند و تردد اتوبوس ها در شهر متوقف شد.
خاطر نشان می شود که این جشنواره این هفته برگزار می شود و توسط شورای مرکزی اریتره ها در آلمان برگزار می شود که انجمنی نزدیک به رژیم نظامی اریتره محسوب می شود.
پس از شورش‌های مشابه در سال گذشته که مربوط به اختلافات سیاسی در جامعه اریتره بود، شهرداری گیسن تلاش کرد جشنواره را ممنوع کند، اما دادگاه دو درخواست آن را در این زمینه رد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала