تفنگداران دریایی امریکا نبرد با ارتش روسیه را دور از انتظار توصیف کردند

© Sputnik / Iliya PitalevАртиллеристы Сирийской арабской армии ведут бой против отрядов террористов в окрестностях города Мхин в Сирии
Артиллеристы Сирийской арабской армии ведут бой против отрядов террористов в окрестностях города Мхин в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2023
عضو شوید
دیوید براملت درباره تجربه حضور خود در اوکراین می گویند.
به گزارش اسپوتنیک، از همان آغاز عملیات ویژه نظامی، مزدوران کشورهای غربی به اوکراین سرازیر شدند. بیشتر آنها از طریق کمپین های تبلیغاتی در خاورمیانه شرکت کردند. با این حال، آنچه در اینجا دیدند، سربازان با تجربه را شگفت زده کرد.

به اندازه کافی افراد داوطلب وجود دارند

دیوید براملت از "کلاه سبز" امریکایی (نیرو های ویژه ارتش امریکا) در آغاز ماه مارچ گذشته به لژیون خارجی نیروهای مسلح اوکراین پیوست. برای این کار، او حتی مجبور شد از دانشگاه جانز هاپکینز، یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالات متحده، مرخصی تحصیلی بگیرد و جایی که وی مدرک ماستری خود را در رشته روابط بین الملل دریافت کرد.
او تجربه جنگ در عراق و افغانستان را دارد و همچنین سه سال خدمت در نیروهای ویژه که تمرینات مشترکی را با متحدان در اروپا انجام دادند.
توری آفندبیکر نیز سابقه مشابهی دارد. او به دیلی بیست گفت: "من مهارت های زیادی دارم، شش سال در قوای تفنگداران دریایی خدمت کردم، تفنگداران دریایی دیگر را آموزش دادم، جنگجویان کشورهای دیگر را آموزش دادم. فکر می کردم اگر در خانه بمانم اشتباه است."
هر دو امریکایی ادعا می کنند که دیدگاه های مشابهی در میان بسیاری از همکاران سابقشان وجود دارد.
Украинские военнослужащие возле 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
مزدوران امریکایی در اوکراین: وحشت در اوکراین از عراق و افغانستان بیشتر است

رویارویی با واقعیت

با این حال، اکنون آنها مشتاق نیستند رفقای خود را به اوکراین فراخوانند.
به گفته آفندبیکر، دوستان علاقه مند بودند که چگونه می توانند به او بپیوندند که جواب آنها را نداد به این دلیل که این تفنگدار دریایی می گوید: "این سومین جنگ من است و تا حد زیادی بدترین است."
برداشت های براملت مشابه است: "آنچه را که ما بدترین روز در افغانستان و عراق می دانستیم، روز فوق العاده ای در اوکراین است."
هر دو مزدور از مهارت های ضعیف خارجی هایی که برای کی‌یف می جنگند شکایت دارند. برخی از آنها اصلاً تجربه جنگ ندارند. آنها همچنین از فرماندهی اوکراین ناراضی هستند: "آنها خیلی راحت به ما دستور می دهند: "به نزدیکی خارکف بروید و تا می توانید روس ها را بکشید."
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه مقر مزدوران خارجی در زاپوروژیا را در هم کوبید
به گفته براملت، در عین حال، تاکتیک های آشنا برای امریکایی ها، کارساز نیست. من فقط می ترسیدم که اگر بیرون برویم و کاری را که معمولا انجام می دهیم انجام دهیم، بمیریم.
در ماه دسامبر، او به ایالات متحده بازگشت و در آنجا فرصتی داشت تا در مورد این تجربه فکر کند. و تصمیم گرفتم به اوکراین برنگردم. همانطور که روزنامه می نویسد Offenbeker می خواهد به واحد دیگری از لژیون خارجی اوکراین برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала