اردوغان پس از صحبت با زلنسکی با پوتین صحبت خواهد کرد

© Sputnik / Sergey GuneevПрезидент Турции Реджеп Эрдоган и президент России Владимир Путин на совместном фотографировании глав делегаций государств-участников "Группы двадцати" G20, приглашенных государств и международных организаций в китайском городе Ханчжоу
Президент Турции Реджеп Эрдоган и президент России Владимир Путин на совместном фотографировании глав делегаций государств-участников Группы двадцати G20, приглашенных государств и международных организаций в китайском городе Ханчжоу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2023
عضو شوید
گمان میرود که پس از مذاکرات امروز جمعه رجب طیب اردوغان رهبر ترکیه با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور ترکیه و روسیه باهم ملاقات نمایند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را شبکه تلویزیونی A Haber ترکیه منتشر کرده است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز جمعه در استانبول با ولادیمیر زلنسکی مذاکره خواهد کرد و انتظار می رود طی آن درباره وضعیت اوکراین و توافق غلات که اعتبار آن در 18 جولای منقضی می‌شود، گفتگو شود. این سفر اولین سفر کاری زلنسکی به ترکیه در دو سال گذشته خواهد بود - سفر قبلی در آوریل 2021 انجام شد. در آگوست 2022، اردوغان برای دیدار با زلنسکی به شهر لویو رفت.
резидент РФ Владимир Путин во время встречи в режиме видеоконференции с председателем правительства РФ Михаилом Мишустиным - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2023
گفتگوی تلیفونی رئیس‌جمهور پوتین با اردوغان
شبکه تلویزیونیA Haber گزارش داد: "به احتمال زیاد پس از مذاکره با زلنسکی، رئیس جمهور اردوغان با ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه دیدار خواهد کرد. این دیدار می تواند هم در ترکیه و هم در روسیه برگزار شود. اما احتمال آن زیاد است."
پیشتر یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه پس از آن گفته بود که سفر پوتین در دستور کار قرار دارد، اما هنوز توافق مشخص در مورد زمان، مکان و محتوا وجود ندارد.
یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه نیز به نوبه خود گفت که این سفر در برنامه کار قرار دارد، اما تدارک آن آغاز نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала