ینس استولتنبرگ: اوکراین به مشکلات جدی در میدان جنگ روبرو گردیده است

© AFP 2023 / Mandel Ngan Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг во время собрания Конгресса США в Вашингтоне
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг во время собрания Конгресса США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2023
عضو شوید
ینس استولتنبرگ، سرمنشی ناتو اعتراف کرد که که تعرض متقابل اوکراین با مشکلات جدی در میدان نبرد مواجه شده، و تقویت و دفاع قوای روسیه بر سرعت پیشروی تاثیر گذاشته است.
به گزارش اسپوتنیک، سرمنشی ناتو طی مصاحبه با نشریه پولیتیکو، در پاسخ به سوال درباره تعرض متقابل اوکراین گفت: " قوای اوکراین به مشکلات جدی در میدان جنگ روبرو شده است".
سرمنشی ناتو با اشاره به "خطوط دفاعی زیادی که از قبل آماده شده‌اند" گفت: "آنها (اوکراینی‌ها) با مناطث صعب العبور و مقاومت و سنگرهای مستحکم روسیه روبرو هستند.
استولتنبرگ افزود: "البته این روی سرعت پیشرفت تأثیر گذاشت".
Въезд на Каховскую ГЭС имени П. С. Непорожнего в Херсонской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
نابودی کامل قوای اوکراین در نواحی پل انتونوفسکی
حمله قوای مسلح اوکراین در نواحی یوژنو-دونتسک، زاپاروژیه و آرتیوموفسک در 4 جون آغاز شد و ضربه اصلی آنها در بخش زاپاروژیه متمرکز بود. کیف کندک های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی از جمله تانک های لئوپارد را به میدان نبرد اعزام کرد. بعد ها فلم تانک های اوکراینی ساخت آلمان که از آنها دود بلند می شد، بازتاب زیادی داشت.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در 3 جون اعلام کرد، در طول یک ماه حملات ناموفق، قوای مسلح اوکراین 18 طیاره و هلیکوپتر و 920 وسایط زرهدار، از جمله 16 تانک لئوپارد را از دست دادند - به گفته شویگو "تقریبا 100% از تانک های این نوع توسط پولند و پرتگال تامین می شود. دشمن در هیچ یک از جهت‌ها به اهداف خود نرسید، در حالی که رهبری اوکراین با اصرار غرب از قوای مسلح خود می‌خواهد بدون توجه به تلفات، به حمله ادامه دهند و در تلاش است تا ناتوانی در رسیدن به موفقیت در زمین را با تیرباران تروریستی تاسیسات غیرنظامی جبران کند و در نتیجه به یک اثر تبلیغاتی دست یابد."
قوای مسلح روسیه بر علاوه تانک ها، همچنین سایر وسایل نقلیه زرهی مدرن غربی، به ویژه ماشین های محاربوی پیاده تحویل داده شده از ایالات متحده را با موفقیت نابود می کنند. به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، تا 26 جون، از 113 ماشین های محاربوی از این نوع که در ماه مار چ به کیف وعده داده شده بود، حداقل 17 Bradley یا بیش از 15 فیصد از آغاز تعرض متقابل اوکراین منهدم شده است. تلفات محسوس Bradley به طور غیرمستقیم با تحویل اضطراری 30 Bradley دیگر که در 27 جون از سوی ایالات متحده اعلام شد، ثابت می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала