سلاح که غرب به اوکراین فرستاده، به دست تظاهرکنندگان فرانسه افتاده است

© AFP 2023 / Abdulmonam EassaДым от пожара, возникшего в результате взрыва в здании Американской академии Парижа
Дым от пожара, возникшего в результате взрыва в здании Американской академии Парижа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2023
عضو شوید
زخارووا: تسلیحات ارائه شده غرب به اوکراین، توسط معترضان در فرانسه استفاده می شود، سلاح های بومرنگ فقط در پاریس نیست، بلکه به مردم خود نیز ضربه می زند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در جریان یک جلسه توجیهی گفت: "تسلیحات که به کیف تحویل داده می‌شود به دست همان معترضان می‌رسد و علیه پولیس فرانسه استفاده می‌شود".
ناآرامی های پاریس که توسط «زرد پوش ها» دامن زده شد. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2023
کلوپ ویدیو
تظاهرات گسترده در پاریس + ویدیو
وی افزود:"تسلیحات که غرب، ناتو و فرانسه عرضه می‌کنند، همان پولی که برای حمایت از ناسیونالیست‌ها، نازی‌ها و فاشیست‌ها در خاک اوکراین مانند بومرنگ می‌ریزند، نه فقط در قلمرو آن‌ها، بلکه به مردم خودشان نیز ضربه وارد می کند.
روز سه شنبه 27 جون، کارمندان پولیس در حین بازرسی در جاده ای در نانتر به یک نوجوان 17 ساله تیراندازی کردند که به گفته مقامات امنیتی از اجرای خواسته های آنها سرباز زد. در طول هفته، شورش هایی در تعدادی از شهرهای فرانسه رخ داد. به گفته وزارت امور داخله، جوانان در سراسر کشور بیش از 12000 موتر تیزرفتار و همچنین حدود 500 ساختمان شهرداری، ماموریت پولیس و سایر مقامات را به آتش کشیدند. بیش از چهار هزار نفر بازداشت شدند که بخش قابل توجهی از آنها خردسال بودند. به گفته وزارت اقتصاد، بیش از هزار خوراکه فروشی، حدود 370 شعبه بانک، 200 خوراکه فروشی و 436 مغازه دخانیات غارت شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала