بازی رسانه های امریکایی پیش از نشست ناتو با نقشه ای جنایتکارانه ای مقام های اوکراینی

© Sputnik / Vladimir PesnyaЗаместитель министра обороны РФ Анатолий Антонов
Заместитель министра обороны РФ Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2023
عضو شوید
سفیر روسیه روسیه در امریکا گفت: رسانه ها در امریکا با نقشه های جنایتکارانه مقام های اوکراینی پیش از نشست ناتو بازی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی انتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در اظهار نظر درباره انتشارات درباره تهدید روسیه برای تضعیف نیروگاه هسته ای زاپروژیا گفت: رسانه های امریکایی با نقشه های جنایتکارانه مقام های اوکراینی پیش از نشست ناتو بازی می کنند.
رئیس هیئت دیپلماتیک روسیه در امریکا در بیانیه ای گفت: ناظران در واقع با نقشه های جنایتکارانه مقام های اوکراین در آستانه نشست سران ناتو بازی می کنند: بکارگیری از یورش تروریستی برای تهمت زدن به روسیه به عنوان یک "تروریست هسته ای نقشه ای آنها است".
Генеральный директор МАГАТЭ Рафаэль Гросси и делегаты Международного агентства по атомной энергии на территории Запорожской атомной электростанции (1 сентября 2022). Энергодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2023
کارکنان آژانس بین المللی هسته ای هیچ نشانه ای از ماین گذاری نیروگاه هسته ای زاپروژیا را پیدا نکردند
انتونوف افزود، که "پروپاگندای تحریک آمیز" در رسانه های امریکایی، با تکرار اظهارات کی یف در مورد تهدید به تضعیف نیروگاه هسته ای زاپروژیا توسط روسیه، نشان می دهد که "بدبینی که خبرنگاران محلی با آن رویدادهای اوکراین را پوشش می دهند، فراتر از مرزهای عقل است".
این دیپلمات به طور خلاصه گفت: "اظهاراتی مبنی بر تدارک یک اقدام تحریک آمیز در برابر نیروگاه هسته ای تحت کنترل ما پوچ است. نیروگاه هسته ای زاپروژیا در ساحل چپ دنیپر در نزدیکی شهر انروگودار واقع شده است. این بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا از نظر تعداد واحدها و ظرفیت نصب شده است - این نیروگاه دارای شش واحد نیرو با ظرفیت هر یک 1 گیگاوات است. در اکتوبر 2022، نیروگاه هسته ای به مالکیت فدراسیون روسیه درآمد. ارتش اوکراین به طور منظم به گلوله باران انروگودار و قلمرو نیروگاه هسته ای زاپروژیا در مجاورت شهر ادامه می دهد. سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه گفت، که رژیم کی یف با ادامه گلوله باران هدفمند نیروگاه هسته ای زاپروژیا به دنبال ایجاد خطر یک فاجعه هسته ای است. آژانس بین المللی انرژی هسته ای بارها ضرورت ایجاد منطقه امنیتی در پیرامون نیروگاه هسته ای زاپروژیا را اعلام کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала