- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

بازگشت 45 نظامی روسی از اسارت اوکراین + ویدیو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий, освобожденный из украинского плена, во время встречи со своими близкими в Амвросиевке
Военнослужащий, освобожденный из украинского плена, во время встречи со своими близкими в Амвросиевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه ویدئویی از بازگشت نظامیان روسی از اسارت اوکراین را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این وزارت دفاع روسیه از بازگشت 45 نفری که در اسارت در خطر مرگ بودند، خبر داده بود.
به همه ای رها شده ها کمک های پزشکی و روانی لازم ارائه شده است.
تصاویر وزارت دفاع نشان می‌دهد، که چگونه سربازان با بس به منطقه بلگورود می‌رسند و لباس‌های نو به آنها می‌دهند. یکی از کسانی که از اسارت بازگشته است می گوید: "دوباره زاده شده است" و اطمینان می دهد، که همه چیز با او خوب است و خودش به زودی در خانه خواهد بود.
یک نظامی دیگر به اقوام و دوستانش می گوید، که "زنده و سالم است" و تا کنون نمی تواند احساساتی را که پس از بازگشت تجربه می کند توضیح دهد.
یکی دیگر که از اسارت برگشته بود به مادرش زنگ زد و گفت، که در منطقه بلگورود است و به زودی به خانه می رود. سرباز در بس می گوید: "حتی باورم نمی شود که در خانه هستم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала