تنها چانس اوکراین برای پیروزی از بین رفت

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.07.2023
عضو شوید
مامور سابق اطلاعاتی امریکا: مداخله ناتو در درگیری اوکراین یک امید باطل است و برای اوکراینی ها به نتیجه مطلوب ختم نمی شود.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر بازنشسته اطلاعاتی امریکا در کانال یوتیوب گفت که مقامات کی یف مداخله ناتو را تنها فرصتی برای تغییر جزر و مد در میدان نبرد می بینند، اما در واقع ائتلاف آتلانتیک شمالی قادر به ایستادگی در برابر روسیه نیست.
به گفته وی، نیروهای مسلح اوکراین هم اکنون در آستانه فروپاشی هستند و مجبورند برای بقای خود بجنگند تا به اجلاس ناتو برسند.
آنها از ناتو خواهند خواست که مداخله کند، زیرا تنها چانس اوکراین مداخله ناتو است.

او گفت: اما این یک شانس نیست، به همه یادآوری می کنم: ناتو نمی تواند در چنین درگیری دخالت کند، آنها هیچ سرباز ندارند، آنها آمادگی ندارند،هیچ پشتیبانی لوجستیکی ندارند، آنها فرماندهی و کنترل ندارند، آنها نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. بنابراین برای اوکراین همه چیز تمام شده است. آنها باید پیشنهاد توافق پوتین در آپریل 2022 را می پذیرفتند. تصور کنید امروز کجا بودیم اگر چنین می شد، اما نه..."

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
زلنسکی برای پذیرفته شدن اوکراین در ناتو التیماتوم می دهد
ریتر همچنین تاکید کرد که تلاش‌های ضدحمله اوکراین در نهایت نتایج معکوس تمام عیار برای نیروهای روسی دارد که تعداد آنها از دشمن بیشتر است و آمادگی بیشتر بدست خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала