- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش گسترده ای روسیه به نیروهای مسلح اوکراین

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Работа подразделений РЭБ на Запорожском направлении
Работа подразделений РЭБ на Запорожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.07.2023
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشته است، که ارتش روسیه به طور موثر راه بمب های هوایی "هوشمند" غربی را در اوکراین می بندد.
به گزارش اسپوتنیک، بیزینس اینسایدر به نقل از توماس ویتینگتون، کارشناس موسسه سلطنتی مطالعات دفاعی می نویسد، ارتش روسیه عملاً بمب های هوایی "هوشمند" غربی را که از سوی نیروهای مسلح اوکراین کار گرفته می شود، می بندد.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: 360 نظامی اوکراینی را در یک روز کشتیم
این متخصص گفت: "این امکان وجود دارد که مشکل واقعاً به قدرت سیگنال پارازیتی که روس ها استفاده می کنند مربوط شود".
به گفته وی، ارتش روسیه به لطف سیستم‌های جنگ الکترونیک، می‌تواند سیگنال سیستم هدایت جی پی اس/ GPS را از ماهواره‌های بمب‌های هوایی مانند JDAM مسدود کند، به همین دلیل است که نیروهای مسلح اوکراین دیگر نمی‌توانند به هیچ جنگ افزار "هوشمندی" برای رسیدن به اهدافش اعتماد کند".
در این مطلب آمده است: "تلاش‌های روسیه برای مقابله با جی‌پی‌اس بخشی از یک کارزار جنگ الکترونیک گسترده است که ارتباطات رادیویی و پهپادهای نیروهای اوکراینی را نیز مختل می‌کند".
یادآوری می کنیم، که در 23 جون، وزارت دفاع روسیه از نابود کردن 15 گلوله هیمارس میلرز و بمب های هدایت شونده JDAM با استفاده از سیستم های دفاع هوایی خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала