کلوپ ویدیو

تلاش ارتش اوکراین برای حمله به سولدار دفع شد + ویدیو

© SputnikRusya’nın Primorski bölgesinde topçu birliklerinin tatbikatlarında kullanılan 2C3 Akasya motorlu topçu sistemi.
Rusya’nın Primorski bölgesinde topçu birliklerinin tatbikatlarında kullanılan 2C3 Akasya motorlu topçu sistemi. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه از تلاش برای حمله نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی سولدار جلوگیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده فطعه توپخانه لوای 200 ارتش روسیه گفت: سربازان گروه نیروهای جنوب تلاش برای حمله نیروهای مسلح اوکراین را در نزدیکی سولدار در دونتسک را خنثی کردند و دو گروه دشمن را از بین بردند.
در این گزارش آمده است که خدمه پهپاد ها پیشروی دشمن را شناسایی کردند، آنها با اشغال مناطق جنگلی شروع به پیشروی کردند و افشا شد که صبح زود قصد حمله را داشتند. متعاقبا بر این گروه اوکراینی آتش گشوده شد که 80 فیصد از آنها از بین رفتند.
وی تصریح کرد: تعداد گروه پیشروی تا 50 نفر است.
Украинские военнослужащие возле 152-мм пушки-гаубицы Д-20 на артиллерийском полигоне в селе Девички Киевской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
مزدوران امریکایی در اوکراین: وحشت در اوکراین از عراق و افغانستان بیشتر است
همکار آژانس افزود: در همان شب یک گروه دیگر از پرسونل 20 نفره نظامی اوکراینی کشف و منهدم شد که برای حمله در رده اول به سولدار پیشروی می کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала