کارشناس عربی: امریکا از تروریزم برای نابودی مردم استفاده می کند

© AFP 2023 / Amer Almohibanyتوطیه نوبتی: امریکا برای ضربات نو بر سوریه بهانه می پالند
توطیه نوبتی: امریکا برای ضربات نو بر سوریه بهانه می پالند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
عضو شوید
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که ایالات متحده در حال آماده نمودن اقدامات تحریک آمیز در سوریه با استفاده از مواد کیمیاوی است.
به گزارش اسپوتنیک، حسام طالب، کارشناس علوم سیاسی سوریه، به اسپوتنیک گفت که حمایت امریکا از تروریزم چیز جدیدی نیست، زیرا امریکا از تروریزم به مثابه وسیله مؤثر برای نابودی مردم و دولت ها، مانند افغانستان، عراق و حتی قبل از آن استفاده کرده است.
سرگئی لاوروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2017
لاوروف: در سوریه توطئه مشابه حادثه ادلب در رابطه با سلاح کیمیایی مشاهده می شود
"جامعه جهانی، کشورهای بزرگ و شورای امنیت باید بر امریکا فشار بیاورند و آنها را مهار کنند و جلوی این اقدامات تروریستی را بگیرند، به ویژه که سوریه اولین گام ها را برای بازسازی پس از تروریزم و ​​ویرانی برداشته است و مردم نفس راحتی کشیدند. همه این تلاش‌های امریکا می‌تواند بر از سرگیری روابط سوریه و اعراب تأثیر بگذارد."
"سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه با اشاره به مدیر سرویس، سرگئی ناریشکین اطلاع داد که دولت ایالات متحده هر کاری می کند تا عادی سازی اعراب-سوریه را مختل و رهبری سوریه را بدنام کند، گفته می شود که اقدامات تحریک آمیز با استفاده از مواد کیمیاوی آماده می شود".
یادآوری میکنیم که روز یک‌شنبه 7 می 2023، وزرای خارجه اتحادیه عرب در جریان نشستی فوق‌العاده در قاهره، بر سر بازگشت هیأت‌های سوری به این اتحادیه توافق کردند. کرسی سوریه در اتحادیه عرب در حالی به دولت قانونی بشار اسد قرار است بازگردد که این کشور عربی قریب به 12 سال بزرگ‌ترین غایب نشست‌های اتحادیه عرب بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала