امریکا در حال آماده سازی اقدامات اخلالگرانه در عادی سازی روابط دنیای عرب با سوریه است

CC BY 2.0 / / IraqАмериканские военные в Ираке. Архивное фото
Американские военные в Ираке. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
عضو شوید
سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه: ایالات متحده در حال آماده سازی اقدامات تحریک آمیز با مواد شیمیایی برای برهم زدن عادی سازی ورابط دنیای عرب با سوریه است.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه با اشاره به مدیر سرویس، سرگئی ناریشکین، گزارش می دهد که دولت ایالات متحده هر کاری می کند تا عادی سازی اعراب-سوریه را مختل کند، رهبری سوریه را بدنام کند، گفته می شود که اقدامات تحریک آمیز با استفاده از مواد شیمیایی آماده می شود.
Министр иностранных дел Саудовской Аравии Фейсал бен Фархан Аль Сауд во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2023
سفر وزیر خارجه عربستان به سوریه و دیدارش با بشار اسد
در این گزارش آمده است: "تیم بایدن هر کاری را انجام می دهد تا عادی سازی اعراب-سوریه را مختل کند و رهبری سوریه را بدنام کند. برای این منظور، در اقدامات تحریک آمیز از سموم شیمیایی استفاده می شود."
یادآوری میکنیم که روز یک‌شنبه ۷ می ۲۰۲۳، وزرای خارجه اتحادیه عرب در جریان نشستی فوق‌العاده در قاهره، بر سر بازگشت هیأت‌های سوری به این اتحادیه توافق کردند. کرسی سوریه در اتحادیه عرب در حالی به دولت قانونی بشار اسد قرار است بازگردد که این کشور عربی قریب به ۱۲ سال بزرگ‌ترین غایب نشست‌های اتحادیه عرب بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала