آیا امریکا در نقشه سؤقصد به رئیس منطقه کریمه دست داشته است؟

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Вода из Днепра поступила в Северо-Крымский канал в Крыму
Вода из Днепра поступила в Северо-Крымский канал в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
عضو شوید
کلوبوستوف، مورخ خدمات ویژه، مشارکت ایالات متحده در آماده سازی سوء قصد به آکسیونوف را رد نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، افسران FSB از ترور سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه جلوگیری کردند. در پخش رادیو اسپوتنیک، اولگ کلوبوستوف، مورخ خدمات ویژه، نظر خود را در مورد آنچه سازمان دهندگان جنایت روی آن حساب می کردند، بیان کرد.
کارمندان سرویس امنیت فدرال از ترور سرگئی آکسیونوف، رئیس کریمه جلوگیری کردند. به گفته این اداره، یک شهروند روسیه، متولد 1988، بازداشت شده است. او توسط سرویس امنیتی اوکراین استخدام شد و دوره ای را در زمینه فعالیت های شناسایی و خرابکارانه در خاک اوکراین از جمله آموزش انفجار مین گذراند. این مرد قصد داشت ماشین آکسیونوف را منفجر کند، اما زمانی که بمب را از مخفیگاه بیرون آورد، بازداشت شد. مظنون قبلاً به این موارد اعتراف کرده است.
اولگ کلوبوستوف، کارشناس صندوق امنیت ملی و بین المللی، مورخ خدمات ویژه، در رادیو اسپوتنیک به افزایش فعالیت تروریستی سرویس های ویژه اوکراین اشاره کرد.

این کارشناس می گوید: "ما می بینیم که فعالیت تروریستی رهبری فعلی کی یف در حال افزایش است. من فکر می کنم که در این مورد، شرط بندی برای ایجاد سردرگمی در بین مردم در رابطه با حمله طولانی مدت اعلام شده نیروهای مسلح اوکراین انجام شد. این مستقیماً یکی از اشکال آن ضد حمله از قبل اعلام شده است که "نه آنقدر برای وارد کردن خسارات مادی، بلکه تاثیر روانی بر روحیه جامعه" است و برای آن محاسبات خاصی برای این کار صورت گرفت.

من معتقدم که این اقدامات با وضعیت جبهه مرتبط است. یا این نوعی مانور برخاسته از عقب نشینی است: آنها می گویند، اگر حمله شکست بخورد، ما خود را با اقدامات تروریستی معرفی خواهیم کرد."
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
کلوپ ویدیو
سرویس امنیت فدرال روسیه سؤقصد به جان رئیس جمهوری کریمه را خنثی کرد + ویدیو
این کارشناس تعامل سرویس امنیتی اوکراین SBU با سرویس های ویژه آمریکایی را در آماده سازی سوء قصد به آکسیونوف رد نکرد.
اولگ کلوبوستوف افزود: "آن متخصصان آمریکایی که هم در SBU و هم در اداره اطلاعات اصلی می‌نشینند، می‌توانند چیزی را پیشنهاد کنند. به عنوان مثال، ردیابی یک شئ به طور نسبی، حرکت، نقاط جاذبه، مکان‌های بازدید، چه زمانی در آنجا ظاهر می‌شود، وی در خاتمه می گوید که"من معتقدم که ابزارهای فنی آمریکایی بازیابی اطلاعات امکان پاسخگویی به این سوالات را می دهد. من فکر می کنم که چنین تعاملی وجود دارد. در عین حال، به نظر می رسد که آنها به صورت غیر مستقیم با آنها در تعامل هستند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала