قوایی دافع هوا امریکا به مشکلات مواجه شده است

CC0 / Pixabay / Истребители F16 ВВС США
Истребители F16 ВВС США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
عضو شوید
یک شبکه تلویزیونی امریکا اعلام کرد که قوای دافع هوا ایالات متحده بیش از حد تحت فشار قرار دارد، کارمندان مسلکی آنها کامل نیست و به طب روحی نیاز دارند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی CNN اعلام کرد که قوای دافع هوا به دلیل تلاش برای حضور در جهان بیش از حد تحت فشار بوده، کادر آنها ناقص بوده و به کمک طب روانی نیاز دارند.
این شبکه اظهارات یک تن از مقامات عالی رتبه قوای امریکا را به شرط اشاره نشدن به نام وی، اینگونه نقل می کند: "ما بیش از حد تحت فشار کاری قرار داریم و کارمندان کامل نیست".
میگ -31 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
طیاره جنگی روسیه طیارات جاسوسی امریکا و ناروی را مجبور به فرار نمود
بنا بر اطلاعات این شبکه، در بین تمام قطعات قوای امریکا که توسط پنتاگون برای "مهار دشمن از جمله کوریائی شمالی، چین، ایران و روسیه" بکار گرفته شده اند، نیروهای دفاع هوایی یکی از تحت فشار ترین بخش ها می باشند.
دن کاربلر جنرال امریکایی در تشریح شرایط جاری در حوزه دفاع هوایی به این شبکه اعلام کرد که تعداد عملیات ها از میزان ظرفیت آنها بیشتر می باشند.
علاوه بر آن در بین قوای دافع هوا و از جمله افراد درگیر در فعالیت ها در سراسر دنیا، درخواست کمک از کارشناسان بخش امنیت روانی برای حل مشکلات ایجاد شده برای نظامیان در زمینه "اثرات جانبی مشکل آفرین" به دلیل خدمت آنها، افزایش یافته است.
اروپا در بین مناطق اصلی حضور قوای دافع هوا امریکا، اروپا که در آنها نظامیان در آموزش نظامیان اوکراینی مشارکت دارند، منطقه بحر آرام که در آن ایالات متحده حضور خود را "برای آماده شدن جهت درگیری احتمالی آتی با چین" و نیز مهار کوریائی شمالی افزایش داده اند و شرق میانه، علیرغم کاهش میزان مشارکت پنتاگون بدلیل افزایش ظرفیت قوای دافع هوا متحدین ایالات متحده، می باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала