فرانسه در آتش شورش ها می سوزد + ویدیو

© AFP 2023 / Zakaria AbdelkafiФранцузские пожарные тушат горящие автомобили после протестов в Нантере, к западу от Парижа
Французские пожарные тушат горящие автомобили после протестов в Нантере, к западу от Парижа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
عضو شوید
بیش از 800 آتش سوزی در جاهای عمومی در فرانسه در میان شورش ها ثبت شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ایستگاه رادیویی LCI با استناد به داده های وزارت داخله فرانسه گزارش داد، که بیش از 800 آتش سوزی در مکان های عمومی در فرانسه در میان ناآرامی ها ثبت شده است.
این رادیو اعلام کرد: هشتصد و هفتاد و یک مورد آتش سوزی در جاهای عمومی (2560 مورد در روز شنبه)، 577 آتش سوزی خودرو (1350 روز شنبه) و 74 مورد آتش سوزی در ساختمان ها (234 مورد در روز شنبه).
 ناآرامی های فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.06.2023
کلوپ ویدیو
وضعیت اضطراری در فرانسه + ویدیو
خاطرنشان می شود، که 10 پاسگاه پولیس، 6 پاسگاه پولیس محلی و 10 پادگان ژاندارمری مورد حمله قرار گرفتند.
یادآوری می کنیم، که صبح روز سه شنبه، ماموران پولیس فرانسه در حین بازرسی در یکی از جاده های شهر نانتر، نوجوان 17 ساله ای را که به گفته مقامات امنیتی حاضر به انجام خواسته های آنها نشد، به ضرب گلوله کشتند. در تعدادی از شهرهای فرانسه، شورش هایی درگرفت که چند روزی است ادامه دارد. به گفته وزارت امور داخله فرانسه، جوانان در سراسر کشور حدود 3.3 هزار موتر و ساختمان های پولیس و دولتی را به آتش کشیدند. به گفته وزارت اقتصاد، حدود 250 شعبه بانک، 200 فروشگاه مواد غذایی و حدود ده مرکز خرید غارت شد. نیروهای ویژه پولیس در تعدادی از شهرها مستقر هستند، خودروهای زرهی و هلیکوپتر درگیر هستند. در مجموع حدود 2.4 هزار نفر بازداشت شدند که یک سوم آنها خردسال هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала