دزدی پول از پناهگاه های اودسا

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر کارمندان وزارت امور داخله اوکراین ساختمان کنسولگری روسیه در اودسا را مسدود می کنند
کارمندان وزارت امور داخله اوکراین ساختمان کنسولگری روسیه در اودسا را مسدود می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2023
عضو شوید
در اودسا اوکراین تحقیقات در خصوص اختلاس به مقدار 200 میلیون گریوین که برای پناهگاه ها در برابر بمباران ها اختصاص یافته بود، در حال اجرا می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، منبع در اداره نظامی ولایت اودسای اوکراین اعلام کرد که تسارنوالی ضد فساد مالی این کشور تحقیقات در خصوص مسئولین محافظت از پناهگاه ها در برابر بمباران در منطقه پریمورسک اودسا در که در سال 2022 مبلغ 200 میلیون گریوین (حدود 60 میلیون دالر) برای تعمیر و تجهیز آنها اختصاص داده شده بود ولی در نتیجه بازرسی ها مشخص شد که 90% آنها قابل استفاده نیستند، را آغاز کرده است.
Стела Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
حمله قوای اوکراین بر روسیه منجر به شکست شد
این منبع اظهار داشت: "مسئولان ولایت اودسا در تعامل با نهادهای وزارت داخله و در شرایط تشدید آتشبار نظامیان روسیه بر مراکز زیر ساخت های حیاتی، بازرسی های را از میزان آماده سازی مراکز دفاعی برای محافظت از شهروندان صورت دادند. مشخص شد که تنها 10% از 245 پناهگاه در حال قابلیت استفاده دارند، 20% آنها بصورت موقت و با محدودیت هایی مجاز به بهره برداری هستند، 35% قابل استفاده برخی محدودیت ها و 35% غیر قابل استفاده هستند. این در حالیست که برای تعمیرات و تجهیزات این پناهگاه ها، پرکردن ذخایر غذا و آب آشامیدنی آنها در سال 2022 بیش از 200 میلیون گریوین اختصاص داده شده بود".
وی افزود که بنا بر اطلاعات منابع نهادهای امنیتی روسی در اداره نظامی ولایت اودسا، در 37 پناهگاه درب ورود وجود ندارد، در 82 پناهگاه سیستم روشنایی کار نمی کند،ر 134 پناهگاه سیستم تهویه کار نمی کند و در 142 پناهگاه مواد خوراکی، آب و وسایل معالجوی وجود ندارند. این کارمند نهادهای امنیتی روسیه خاطرنشان کرد: "کمیسیون ویژه از کارشناسان اداره عموم دفاع از مردم عادی، اداره خدمات عمومی شهری، اداره عمومی پولیس ملی سرویس ملی نیازمندی های غذایی در شرایط فوق العاده اوکراین در نتیجه بازرسی ها دستور تعطیلی 61 مرکز از 245 پناهگاه در منطقه پریمورسک ولایت اودسا و نیز تعمیر سایر پناهگاه ها را داده اند".
Президент Белоруссии Александр Лукашенко во время совместного заявления с президентом РФ Владимиром Путиным по итогам российско-белорусских переговоров - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.06.2023
امکان مذاکرات صلح بین روسیه و اوکراین به کمک لوکاشنکو
منابع در اداره نظامی ولایت اودسا به نهاد های امنیتی روسیه خبر داده اند که در نتیجه بازرسی ها توسط اداره دولتی تحقیقات به صورت مشترک با تسارنوالی اختصاصی ضد فساد مالی اوکراین خواستار تحقیقات در مورد مقامات مسئول بابت تجهیز و بهره برداری از این پناهگاه ها شده اند.
به گفته وی، از طرف ریاست اداره نظامی ولایت اودسا به همراه نهادهای وزارت داخله اوکراین به سازمان های مسئول این پناهگاه ها دستور داده شده است که تا تاریخ 1 جولای مشکلات رفع گردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала