توصیه جدی مدودف به ماکرون

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Дмитрий Медведев, фото из архива
Дмитрий Медведев, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2023
عضو شوید
مدودف به ماکرون توصیه نمود که به جناح مردم فرانسه بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، مدودف گفت: بهتر می بود اگر بجائی مصرف پول به سلاح برای اوکراین، این پول ها به فرانسوی های عادی کشور بهتر می بود.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در صفحه توییتر پیشنهاد کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، که گفته بود طرفدار اوکراین است، باید به طرف فرانسه برود، زیرا فرانسوی ها نسبت به خریداری سلاح برای کیف، به پول نیاز دارند.
Заместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2023
مدودف: رژیم کیف باید مانند لانه زنبور نابود شود
مدودف به فرانسوی: "ماکرون بارها گفته است که طرفدار اوکراین است. شاید وقت آن رسیده که این اسهال لفظی را متوقف کنیم و طرف فرانسه را بگیریم. پول هدر رفته برای اسلحه، فقط به باند زلنسکی می تواند مفید باشد نه به مردم عادی فرانسوی".
صبح روز سه شنبه پولیس فرانسه در حین بازرسی در یکی از جاده های شهر نانتر، نوجوان 17 ساله ای که به گفته نیروهای امنیتی حاضر به انجام خواسته های آنها نشد، به ضرب مرمی کشتند. در تعدادی از شهرهای فرانسه، شورش های درگرفت که چند روزی است ادامه دارد. جوانان موترها، ساختمان های پولیس و مقامات را به آتش کشیدند. نیروهای خاص پولیس در تعدادی از شهرها مستقر هستند، وسایط زرهدار و هلیکوپتر فعالیت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала