پوتین: جهان به دلیل تحریم ها فروپاشیده نشده است

© Sputnik / Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по вопросам развития туризма в ходе рабочей поездки в Дагестан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین می‌گوید، جهان به دلیل تحریم ها و خروج شرکت های خارجی از بازار روسیه سقوط نکرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جلسه عمومی انجمن "ایده های قوی برای عصر جدید" اعلام کرد که جهان به خاطر تحریم ها فروپاشیده نشد.
او گفت: "همانطور که قبلاً گفته ام و بارها هم یادآور شدم، به دلیل تحریم ها، به دلیل خروج شرکت های غربی، دنیا سقوط نکرد، برعکس، فرصت ها برای کارآفرینان روسی چند برابر شده است"
به گفته رئیس جمهور، برخی از شرکت های خارجی "خروج خود از بازار روسیه را به یک کمپاین روابط عمومی تبدیل کردند." وی در عین حال ابراز تردید کرد که چنین استراتژی روابط عمومی به این شرکت ها کمک کند.
پوتین همچنین خاطرنشان کرد که هرگونه انحصار و سلطه نمی تواند ابدی باشد.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد که "شرکت ها و تیم های ما برای رقابت آماده اند و بسیاری از آنها این را ثابت کرده اند. وقتی درباره انحصار صحبت کردم، البته منظورم رقبای غربی شماست، چون در بسیاری از صنایع، آنها انحصار را در بازار داخلی ما برای خود فراهم کرده اند. اما، تولیدکنندگان ما در حال حاضر ثابت کرده اند و ثابت می کنند که می توانند بهتر کار کنند."
مفتی سوریه احمد بدرالدین حسون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
قرآن در قلب ما است نه در خطوط؛ افراطی گرایان سویدن بدتر از گروه داعش هستند
به گفته رئیس جمهور، "در حال حاضر مهم است که به تولید کنندگان روسیه کمک کنیم تا مارک های تجاری خود را داشته باشیم که کشور بتواند به آن افتخار کند و نه تنها در روسیه بلکه در سراسر جهان شناخته شود."
همانطور که پوتین تاکید کرد، اکنون مهم است که با استفاده از بهترین راه حل ها و پیشنهادها، اقتصادی ایجاد کنیم که "نه با مصرف خارجی، واردات، بلکه ایجاد و تولید کالاها، خدمات، فناوری های مدرن" زندگی کند.
رئیس جمهور در عین حال خاطرنشان کرد که این وظیفه در چهارچوب قدرت کشور و جامعه است. وی یادآور شد که حتی در حال حاضر شرکت های روسی کالاهایی با ویژگی های عالی تولید می کنند که به هیچ وجه کمتر از همتایان خارجی نیست و حتی از آنها پیشی می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала