امضای غیرمعمول ولادیمیر پوتین + ویدیو

 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.06.2023
عضو شوید
رئیس جمهور پوتین روی صفحه تعاملی شرکت NexTouch چهره را رسامی کرد و امضا خود را روی آن گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نمایشگاه شرکت های برنده رقابت‌های برند های تولید کنند داخلی به سوی غرفه شرکت NexTouch رفت که نمایشگرهای (دیسپلی) لمسی و کلاسیک، تجهیزات تعاملی و سایر دستگاه ها را تولید می کند، بازدید کرد.
نماینده شرکت در صحبت کردن در مورد تحولات، به یاد آورد که چگونه 10 سال پیش پوتین نقاشی روی یک تابلو لمسی خارجی در یکی از مکتب‌ها به جای گذاشت و رئیس دولت یک پشک را به تصویر کشید. اکنون از رئیس جمهور خواسته شد تا در صفحه لمسی تولید داخل یادگاری به جای بگذارد و امضا کند، که پوتین با کمال میل موافقت کرد.
و به سمت صفحه ی لمسی رفت و به صورت چند حرکتی صورت یک نفر را نقاشی کرد و زیر آن امضا کرد.
مسابقه برندهای جدید داخلی با حضور رئیس جمهور برگزار می شود. در مجموع حدود پنج هزار درخواست از تمامی مناطق دریافت شد. سه شهر فعال ترین آنها شامل باشکریا (بیش از 1.4 هزار درخواست)، مسکو (بیش از 330) و منطقه سامارا (بیش از 230) بود.
بیش از 30 شرکت روسی برنده شدند. بیش از 40 شریک این رقابت از فینالیست ها حمایت خواهند کرد، به ترویج محصولات در زنجیره های خرده فروشی و بازارها، در رسانه های جدید و تلویزیون کمک خواهند کرد. این نمایشگاه در انجمن "ایده های قوی برای زمان جدید" برگزار می شود که توسط آژانس ابتکارات استراتژیک روسیه سازماندهی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала