کارشناس نظامی: بسته جدید کمک به کیف از سوی امریکا درباره ای پشتیبانی از پتلون است

© Photo / Twitter/U.S. Embassy KyivПрибытие партии военной помощи США в Киев. Архивное фото
Прибытие партии военной помощи США в Киев. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2023
عضو شوید
سردبیر خبرگزاری آنا نیوز گفت: بسته جدید کمک به اوکراین از سوی ایالات متحده چیزی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، اناتولی ماتویچوک، سردبیر خبرگزاری آنا-نیوز، سرهنگ/دگروال بازنشسته، درباره انتشار بسته دیگری از کمک های نظامی امریکا به اوکراین در رادیو اسپوتنیک اظهار نظر کرد.
سرهنگ/دگروال بازنشسته اناتولی ماتویچوک، سردبیر خبرگزاری آنا، می گوید: بسته دیگری از کمک های نظامی امریکا به اوکراین به هیچ وجه وضعیت در خط تماس را تغییر نخواهد داد.
Прототип дальней гиперзвуковой ракеты Long Range Hypersonic Weapon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.06.2023
بسته ای کمک نظامی جدید امریکا به اوکراین
بر اساس بیانیه ای که در ویب سایت پنتاگون منتشر شده است، ایالات متحده یک بسته جدید کمک نظامی 500 میلیون دالری به اوکراین را اعلام کرده است.
این کارشناس خاطرنشان می شود، یکی از اهداف بسته جدید که شامل 30 خودروی جنگی پیاده نظام برادلی اضافی، 25 نفربر زرهی استرایکر، مهمات هیمارس میلرز، موشک های ضد هوایی استینگر و مهمات سامانه پدافند هوایی پاتریوت برای حمایت از ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین خواهد بود.
چنین نظری توسط آناتولی ماتویچوک در پخش برنامه نادانا فردریشسون در رادیو اسپوتنیک بیان شد: "(بسته کمکی جدید) - این در مورد حمایت از شلوار است، جرم بحرانی ایجاد نمی کند. 500 میلیون برای چنین جنگی که اوکراین به راه انداخته است مطلقاً هیچ است. روز نبرد یک تیپ/لوای پیاده موتوری معمولی حدود 10 هزار گلوله با کالیبرهای مختلف است. اگر سه یا چهار نفر از آنها وجود داشته باشد، میلیون ها ذخیره لازم است، اما هیچ کدام وجود ندارد، این ذخایر همه اینها یک "پروتکل قصد" است: بچه ها، بجنگید، ما به نحوی از شما حمایت خواهیم کرد. یعنی این اصل هک شده "مبارزه تا آخرین اوکراینی" به کار خود ادامه می دهد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала