شبه نظامیان "آزوف" در ترکیه روزانه 728 دالر دریافت می کنند

© Sputnik / Evgeny Kotenko /  مراجعه به بانک تصاویر Бойцы батальона “Азов” принимают присягу на верность Украине на Софийской площади в Киеве перед отправкой на Донбасс
Бойцы батальона “Азов” принимают присягу на верность Украине на Софийской площади в Киеве перед отправкой на Донбасс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2023
عضو شوید
جنگجویان "آزوف" در ترکیه روزانه 728 دالر دریافت می‌کند وخواستار پرداخت پول برای تعطیلات خانواده‌هایشان شدند.
به گزارش اسپوتنیک، سفیر اوکراین در ترکیه واسیلی بودنار در ماه می از کی‌یف درخواست کرد تا اجازه دهد پرداخت هزینه روزانه و وجوه برای اجاره مسکن به شبه نظامیان "آزوف*" که در ترکیه هستند به مدت 90 روز تمدید شود. این را ریانووستی با استناد به نسخه ای از نامه این دیپلمات گزارش داده است.
در این سند آمده است که هزینه روزانه و اجاره مسکن به ترتیب 248 و 480 دالر پرداخت می شود. این چهار برابر بیشتر از میزان تعیین شده توسط کابینه وزیران اوکراین است.
خاطرنشان می شود که در اوایل جون، فرماندهان "آزوف" در انقره با روسلان استفانچوک، رئیس پارلمان اوکراین دیدار کردند. در این نامه آمده است: " قطعات نظامی 3057 گارد ملی اوکراین و A2802 قوای مسلح اوکراین که از اسارت روسیه آزاد شده‌اند در حال حاضر در ترکیه هستند."
Флаг НАТО, Евросоюза и Украины - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2023
وزیر امور خارجه اوکراین از دعوت برای شرکت در حاشیه نشست ناتو در ویلنیوس شکایت کرد
علاوه بر این، سفیر در مورد درخواست سرگئی ولینسکی و دنیس پروکوپنکو برای سازماندهی یک سفر تعطیلات به ترکیه برای خانواده های خود با هزینه دولتی صحبت کرد.
قابل ذکر است وولینسکی فرمانده موقت گروه 36 قوای بحری است که در اسارت روسیه بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала